کد خبر: 268000
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۴:۰۰
| |

احسان روزبهانی بوکسور تیم ملی:

برگزاری تورنمنت بین‌المللی باعث اعتبار بوکس می‌شود

تنها نماینده تیم ملی بوکس در المپیک برزیل گفت: برگزاری جام مکران در چابهار به بوکس ایران اعتبار می‌دهد و نگاه مسئولان فدراسیون جهانی به این رشته در ایران تغییر می‌کند.

برگزاری تورنمنت بین‌المللی باعث اعتبار بوکس می‌شود
کد خبر: 268000
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۶ ۱۰:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ احسان روزبهانی در پاسخ به این سؤال که شرایط تمرینی تیم ملی در حال حاضر چطور است، گفت: تمرینات تیم ملی سفت و سخت در حال پیگیری است. ملی‌پوشان برای حضور در تورنمنت بین‌المللی مجارستان تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. با توجه به اینکه من از ناحیه کتف مصدوم بودم در مسابقات قهرمانی کشور نتوانستم شرکت کنم و شرایط حضور در تورنمنت مجارستان به این صورت است که نفرات اول قهرمانی کشور راهی این رقابت‌ها خواهند شد. به همین دلیل من در این رقابت‌ها حضور نخواهم داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در تورنمنت بین‌المللی جام مکران که قرار است در چابهار برگزار شود حضور خواهید داشت یا خیر، بیان داشت: من قرار است در وزن 91کیلوگرم در این رقابت‌ها مبارزه کنم. تاکنون در مسابقات رزمی با این وزن مقابل حریفانم مبارزه نکرده‌ام و هیچ حریفی را در واقع در این وزن نمی‌شناسم. اما در تورنمنت بین المللی جام مکران حضور خواهم داشت. قرار است در این رقابت‌ها که از سوم بهمن‌ماه برگزار می‌شود هفت تیم خارجی حضور داشته باشند.

روزبهانی در پاسخ به این سؤال که آیا برگزاری تورنمنت بین‌المللی در ایران به بوکس کشورمان اعتبار می‌دهد یا خیر، گفت: قطعاً بعد از این همه سال برگزاری یک تورنمنت بین‌المللی در ایران باعث می‌شود تا بوکس ایران اعتبار پیدا کند و دیدگاه ایبا (فدراسیون جهانی)‌ به ایران تغییر کند. برگزاری یک تورنمنت بین‌المللی در ایران شور و هیجان را به بوکس بازمی‌گرداند. چندین سال بود که در ایران میزبان یک تورنمنت معتبر نبودیم و این موضوع به بوکس ما کمک بزرگی می‌کند.

تنها نماینده تیم ملی بوکس در المپیک برزیل در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در تلاش است که بوکس ایران به شرایط ایده‌آل برسد. فدراسیون خیلی دوست دارد کارها خوب پیش برود اما نباید فراموش کنیم فدراسیون دست تنها نمی‌تواند کاری از پیش ببرد بنابراین به کمک مسئولان ورزش نیاز دارد.

روزبهانی در پاسخ به این سؤال که گویا در مسابقات اخیر قهرمانی کشور بوکس پخش مستقیم داشته به نظر شما چقدر پخش مستقیم می‌تواند به رشد بوکس ایران کمک کند، گفت: امیدوارم تورنمنت جام مکران پخش مستقیم داشته باشد چرا که این اتفاق بزرگ می‌تواند باعث جذب اسپانسرها شود. قطعاً با پخش مستقیم بوکس ایران می‌تواند رو به جلو حرکت کند. مهم‌ترین موضوع که می‌تواند جان تازه‌ای به بوکس ایران بدهد، پخش تلویزیونی است.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا اختلافاتی بین فوتبالیست‌ها و ورزشکاران منهای فوتبال به دلیل نوع تقسیم پاداش در این دو حوزه شده است آیا شما موافق اعتراض این دو گروه به یکدیگر هستید یا خیر، گفت: من با اتفاقاتی که رخ داده مخالف هستم و همه ورزشکاران باید یک مقدار سعه صدر داشته باشند با جنجال کاری پیش نمی‌رود و به اعتقاد من این کارها خودزنی است.

به هر حال همه ورزشکاران در حوزه‌های تخصصی خود تلاش می‌کنند و همه از جان و دل برای بالا رفتن پرچم کشورمان زحمت می‌کشیم. به هر حال این اتفاقاتی که رخ داده خیلی خوب نیست. شاید در برخی مواقع من هم به نوع تقسیم پاداش بیان قهرمانان انتقاداتی کرده‌ام اما در حال حاضر باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و حل این کار برعهده مسئولان ورزش باشد امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات حل و فصل شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها