کد خبر: 268749
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۱۵:۲۳:۴۶
| |

عمار حکیم:

رهنمون‌های آیت‌الله سیستانی نقشه راه مهار بحران‌ها است

رهبر جریان حکمت ملی و رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی عراق در جریان دیدار با نماینده سازمان ملل در امور عراق توصیه‌های مرجعیت عالی این کشور را نقشه راه مهار بحران کنونی قلمداد کرد.

رهنمون‌های آیت‌الله سیستانی نقشه راه مهار بحران‌ها است
کد خبر: 268749
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۱۵:۲۳:۴۶

اعتمادآنلاین| عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی و رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی عراق توصیه‌های آیت‌الله سیستانی، مرجعیت عالی عراق را به عنوان نقشه راه مهار بحران کنونی عراق دانست و از تمامی گروه‌های سیاسی این کشور خواست که بر سر یک میز بنشینند.

بنا بر اعلام سایت خبری اخبار العراق، عمار حکیم در ادامه افزود: توصیه‌هایی که هینیس پلاسخایرت، نماینده سازمان ملل در عراق از آیت الله سیستانی شنید، به مثابه نقشه راهی برای مهار بحران‌های کنونی است تا همگان خود را در برابر ماموریت شرعی، ملی و اخلاقی بیابند.

وی همچنین تصریح کرد: ما پایبندی کامل خود را به توصیه‌های مرجعیت دینی اعلام می‌کنیم و بر ضرورت توجه به این رهنمون‌ها درمورد خدمات‌رسانی به شهروندان، مبارزه با فساد و بازسازی شهرها به ویژه شهر بصره و همچنین انحصار سلاح در دست دولت، حفظ امنیت شهروندان صرف‌نظر از وابستگی‌هایشان، برقراری روابط متوازن با تمامی کشورهای جهان بر اساس منافع مشترک، احترام به حاکمیت عراق، مخالفت با استفاده از خاک عراق جهت تجاوز به ایران تاکید می‌کنیم.

عمار حکیم ادامه داد: ما از تمامی شرکای سیاسی برای نشستن بر سر یک میز جهت حل مشکلات دعوت به عمل می‌آوریم.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها