کد خبر: 270494
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۳:۱۰:۰۰
| |

فرزند مهدی کروبی تشریح کرد:

جزییات دیدار کروبی با اعضای مجمع روحانیون مبارز

مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی با چهار عضو مجمع روحانیون مبارز در دفتر سیدمهدی امام جمارانی، یکی از اعضای مجمع دیدار کرد.

جزییات دیدار کروبی با اعضای مجمع روحانیون مبارز
کد خبر: 270494
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۶ ۱۳:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اوایل دی ماه بود که خبرهایی مبنی بر به وجودد آمدن گشایش‌های بیشتری در حصر منتشر شد. براساس این اخبار گفته شد که محصوران اجازه یافته‌اند تا به همراه نیروهای امنیتی هفته‌اییک بار از منزل خارج شوند.

به گزارش « اعتمادآنلاین »؛ پس از آن و اواخر دی‌ماه این خبر رسانه‌ای شد و حسین کروبی، فرزند شیخ مهدی کروبی این موضوع را درباره پدر خود تایید کرد. او البته عنوان کرد که این دیدارها با نظر و تایید نیروهای امنیتی است و پدرش با چند نفر از خانواده‌های شهدا با حضور نیروهای امنیتی دیدار کرده است.

هفته گذشته هم اخباری منتشر شد که از دیدار کروبی با برخی از اعضای مجمع روحانیون مبارز حکایت داشت و در یک هفته‌نامه هم منعکس شد.

برهمین اساس حسین کروبی فرزند شیخ مهدی کروبی ضمن تایید این خبر درباره جزییات این دیدار به «انصاف‌نیوز» گفته است: هفته‌ گذشته نیروهای امنیتی پیشنهاد کردند که آقای کروبی با برخی اعضای مجمع دیداری داشته باشند که مورد استقبال پدر قرار گرفت.

او همچنین درباره افرادی که در این دیدار حضور داشته‌اند، بیان کرده است: این دیدار در دفتر آقای امام جمارانی در جماران (تهران) برگزار شد، آقایان رحمانی، آشتیانی، علیخانی و جمارانی حاضر بودند.

حسین کروبی در این گفت‌وگو با تاکید بر این موضوع که میهمانان را خود نیروهای امنیتی انتخاب کرده‌اند، عنوان کرده که دیدار انجام شده خوب بوده و حدود 5 ساعت به طول انجامیده است.

فرزند شیخ مهدی کروبی همچنین درباره دیدار کروبی با خانواده شهدا توضیح داده است: در حال حاضر رفتن ایشان به منزل خانواده شهدا و جانبازان از هفته‌ای یک بار به هفته‌ای دو بار افزایش پیدا کرده است.

کروبی درباره جزییات دیدارهای پدرش با خانواده شهدا گفته است: به خانه خانواده شهدا و جانبازانی می‌روند که سابقه دوستی داشته‌اند؛ در ابتدا پدر یا خانواده اسامی را به نیروهای مسئول می‌دهند و در صورت تایید مقامات ذی‌ربط، به دیدار خانواده‌ها می‌روند. به‌دلیل اینکه پدرم 13 سال ریاست بنیاد شهید را به عهده داشته‌اند با بسیاری از خانواده‌ها سابقه‌ی آشنایی دارند و فکر می‌کنم در این دو ماهه تقریبا به منزل 10 خانواده رفته‌ باشند.

براساس این گزارش، همچنین با انتشار اخباری از بیرون آمدن محصوران برای دیدارهای هماهنگ شده که هفته‌ای یک بار اتفاق می‌افتد، خانواده میرحسین موسوی و زهرا رهنورد این خبر را تایید نکردند، اما گفته می‌شود که آنها هم دیدارهایی با اعضای خانواده خود داشته‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها