کد خبر: 271249
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۸:۵۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۷

از آسیب زباله‌های پلاستیکی تا کشتار سگ‌ها با سیانور در هشتگرد

درخواست میرلوحی برای رسیدگی حقوقی و قضایی، آسیب زباله‌های پلاستیکی، حذف دفترچه بیمه، حضور مشاوران در مدارس و کشتار سگ‌ها با سیانور در هشتگرد از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بود.

از آسیب زباله‌های پلاستیکی تا کشتار سگ‌ها با سیانور در هشتگرد
کد خبر: 271249
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران گفت: صدا و سیما هنوز هم آقای قالیباف را شهردار تهران می‌داند و وقت در اختیار مدیران جدید قرار نمی‌گیرد، چنانچه 530 پروژه که روز پنجشنبه افتتاح شد، هیچ بازتابی در رسانه ملی نداشت. به گفته او این پروژه‌ها امیدآفرین است و می‌تواند ایجاد نشاط اجتماعی کند اما این پروژه‌ها منعکس نمی‌شود اما قالیباف در دو برنامه حاضر می‌شود.

کارشناسان در یک مطالعه جدید هشدار دادند زباله‌های پلاستیکی صدها گونه غیر بومی را روانه سواحل سراسر جهان کرده‌ است.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: با همکاری دستگاه‌های مربوط روند حذف دفترچه بیمه درمانی تأمین اجتماعی در مراکز غیرملکی سراسر کشور اجرایی می‌شود.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران از کشف بیش از 20 پرونده مهم و کلان اقتصادی توسط مأموران پلیس پایتخت خبر داد.

محمد حاتمی، رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از ارائه طرحی در حوزه روانشناسی برای مدارس خبر داد و گفت: مشاوران ما می‌توانند به طور پاره‌وقت در مدارس حضور پیدا کنند و یا اساتید دانشگاهی که در دانشگاه ها هستند بخشی از وقت پژوهشی خود را در مدارس بگذارند.

سیدحامد برکاتی مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: ازدواج زیر 13 سال از نظر ما در بحث سلامت تضمین شده نیست و عوارض جسمی و روانی بسیار زیادی به خصوص در دختران دارد.

یک شهروند هشتگردی که در زمینه حمایت از حقوق حیوانات فعالیت می‌کند در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین از کشتار سگ‌ها در این شهر توسط شهرداری با سیانور خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها