کد خبر: 273541
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۳:۱۴:۵۰
| |

جنجال‌آفرینی توییت فاشیستی نماینده جمهوریخواه تگزاس

«جان کورنین» سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس با توییت نقل قولی از «بنیتو موسولینی» فاشیست و دیکتاتور ایتالیایی، خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

جنجال‌آفرینی توییت فاشیستی نماینده جمهوریخواه تگزاس
کد خبر: 273541
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۶ ۱۳:۱۴:۵۰

اعتمادآنلاین| «جان کورنین» روز گذشته (یکشنبه) در این توییت به نقل از موسولینی نوشته است: «ما نخستین کسانی بودیم که گفتیم هرچه تمدن قالب‌های پیچیده‌تری به خود بگیرد، آزادی‌های افراد محدودتر خواهد شد.»


کورنین اندکی بعد در سرپوش گذاشتن بر توییت نخست خود، در توییت دیگری تصریح کرد که هدفش از این توییت آن بود تا به مردم آمریکا در مورد سوسیالیسم هشدار دهد.


اما همانطور که منتقدان این سناتور آمریکایی نیز به آن اشاره کردند، اینکه موسولینی پیش از آنکه در ایتالیا به قدرت برسد، سوسیالیسم را کنار گذاشته و به اندیشه فاشیسم روی آورده بود، توییت وی را عجیب می‌کند.


به نوشته هافینگتن پست، انتشار این توییت های عجیب باعث ترند شدن نام «موسولینی» در توییتر شد و کاربران بسیاری از انگیزه کورنین در برجسته کردن اندیشه های یکی از دوستان نزدیک 'آدولف هیتلر' ابراز تعجب کردند.


یکی از کاربران در این باره نوشت: با ترامپ به خواب برو، صبح خود را با نقل قول از موسولینی آغاز کن!


کاربر دیگری نیز توییت کرد: حزب جمهوریخواه چنان در هم شکسته است که یکی از عالی‌رتبه‌ترین سناتورهای آن از دیکتاتور فاشیستی چون بنیتو موسولینی نقل قول می‌کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها