کد خبر: 274568
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۰۸:۵۱:۵۹
| |

موسسان مدارس غیردولتی برای ثبت شهریه تا آخر امسال فرصت دارند

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: قرار است اطلاعات لازم در آیتم‌های تعیین شده برای شهریه مدارس غیردولتی را از طریق موسسان تا پایان اسفندماه وارد سامانه تعیین شهریه کنیم. به این ترتیب شهریه پیش از شروع فصل ثبت نام‌ها مشخص خواهد شد.

موسسان مدارس غیردولتی برای ثبت شهریه تا آخر امسال فرصت دارند
کد خبر: 274568
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۰ ۰۸:۵۱:۵۹

اعتمادآنلاین| ‌ محمد محسن بیگی درباره روند نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی و سامانه‌های راه‌اندازی شده در همین راستا اظهار کرد: سامانه‌ها در شرف تکمیل هستند؛ تعداد سامانه‌های ما زیاد است. بخشی مربوط به حوزه نظارتی و بخشی مربوط به حوزه ثبت اطلاعات موسسان و خودارزیابی آنهاست.

وی افزود: ثبت اطلاعات مدارس برای تعیین شهریه مدارس نیز از طریق سامانه‌های راه‌اندازی شده انجام می‌شود.

مدیرکل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اطلاعات موسسان مدارس غیردولتی بارگذاری شده و بانک اطلاعاتی ما روزبروز تکمیل می‌شود عنوان کرد: اگر تغییراتی در مدارس بوجود بیاید موسسان اطلاعات را ویرایش و اصلاح می‌کنند.

محسن‌بیگی ادامه داد: قرار است اطلاعات لازم در آیتم‌های تعیین شده برای شهریه مدارس غیردولتی را از طریق موسسان تا پایان اسفندماه وارد سامانه تعیین شهریه کنیم. به این ترتیب شهریه پیش از شروع فصل ثبت نام‌ها در سال 98 مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: در فرآیند نظارتی نیز تمام نظارت‌ها و بازرسی‌های انجام شده در سامانه مربوطه بارگذاری می‌شود و نقاط مثبت و منفی احصاء شده در سیستم ثبت و پیگیری می‌شود. هر زمانی از جایی گزارشی به دست ما برسد و یا در بازدیدهای دوره‌ای، موردی ثبت شود وارد مجاری پیگیری شده و تا زمان رسیدن به نتیجه و برطرف کردن اشکالات رها نمی‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها