کد خبر: 275080
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۴:۲۹:۱۸
| |

غلام رضا فرجی مطرح کرد:

درخواست سینماداران برای افزایش سرگروه‌های اکران در سال 98

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینکه سینماداران خواستار افزایش سرگروه‌های سینمایی هستند بیان کرد آثار در حال اکران برای آغاز اکران فیلم‌های نوروز با سینماها به توافق رسیده‌اند.

درخواست سینماداران برای افزایش سرگروه‌های اکران در سال 98
کد خبر: 275080
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۴:۲۹:۱۸

اعتمادآنلاین| غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اکران نوروز 98 گفت: در تلاش هستیم تا فیلم‌های اکران نوروزی سال 98 دوشنبه این هفته 13 اسفندماه اعلام شود، چرا که فرصت کمی تا نوروز باقی مانده و صاحبان فیلم‌ها باید این فرصت را داشته باشند تا برای اکران نوروزی خود را آماده کرده و برای تبلیغات محیطی برنامه‌ریزی کنند.

وی درباره آغاز اکران فیلم‌های نوروزی توضیح داد: آغاز اکران‌های نوروزی بستگی به پایان زمان نمایش سرگروه‌های سینمایی دارد و فیلم‌های نوروزی بعد از پایان نوبت اکران فیلم‌ها در گروه‌های سینمایی، نمایش داده می‌شوند، البته اکثر فیلم‌هایی که برای نوروز انتخاب می‌شوند، تا قبل از پایان سال روی پرده می‌روند. اکثر فیلم‌های در حال اکران هم برای اکران نوروزی با سینماها به توافق رسیده‌اند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به سرگروه‌های سینمایی بیان کرد: منتظر هستیم تا آیین‌نامه اکران اعلام شود تا ببینیم وضعیت سرگروه‌های سینمایی چه خواهد شد، در سال 97، هفت سرگروه سینمایی شامل آزادی، استقلال، کورش، ایران، ماندانا، زندگی و باغ کتاب داشتیم و تغییر سرگروه‌ها برای سال آینده بستگی به آیین نامه اکران 98 دارد.

وی تاکید کرد: انجمن سینماداران پیشنهاد افزایش یک سرگروه سینمایی را ارائه کرده، این پیشنهاد نیز به این دلیل است که سال گذشته اکران آزاد وجود نداشت و انجمن سینماداران برای اکران‌های آزاد درخواست افزایش یک گروه سینمایی را کرده است. باید دید این پیشنهاد مورد قبول قرار می‌گیرد یا خیر.

فرجی در پایان گفت: امیدواریم تا دوشنبه این هفته آیین‌نامه اکران 98 و ترکیب فیلم‌های نوروزی اعلام شوند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها