کد خبر: 275567
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۷

از وضعیت وخیم دریاچه نمک تا خرید و فروش گوشت گراز در شیروان

خرید و فروش گوشت گراز در شیروان، وضعیت وخیم دریاچه نمک، معافیت زائران اربعین حسینی از پرداخت عوارض خروج از کشور و... مهم‌ترین عناوین خبری 12 اسفندماه است.

از وضعیت وخیم دریاچه نمک تا خرید و فروش گوشت گراز در شیروان
کد خبر: 275567
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پرطرف‌دارترین مخدرهای پایتخت:تریاک، هروئین، شیشه و حشیش / تهران هزار معتاد متجاهر زن دارد؛ سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: زمان دسترسی به مواد مخدر در تهران به 2 ساعت افزایش پیدا کرده است و فردی نمی‌تواند زیر 2 ساعت در تهران مواد مخدر تهیه کند. او همچنین گفته بالاترین مصرف مواد مخدر در تهران تریاک است و بعد از آن هروئین، شیشه و حشیش است. مصرف ماده مخدر گل در تهران نیز در حال افزایش است.

وضعیت وخیم دریاچه نمک/ ضرورت تشکیل کارگروه ویژه؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه وضعیت دریاچه نمک نسبت به گذشته وخیم‌تر شده خواستار تشکیل کارگروه ویژه «احیای دریاچه نمک» و فاصله گرفتن از اقدامات جزیره‌ای در رابطه با این دریاچه شد.

معافیت زائران اربعین حسینی از پرداخت عوارض خروج از کشور؛ سیدجواد حسینی‌کیا، نایب رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی از معاف شدن زائران مراسم اربعین حسینی از پرداخت عوارض خروج خبر داد و گفت: زائران در سال یکبار می‌توانند بدون پرداخت عوارض از کشور خارج شوند.

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک شهرداری تهران گفت: در حال مطالعه هستیم تا اگر شرایط منطقه اجازه دهد، اتوبوس هوایی را در سطح منطقه یک شهرداری تهران راه‌اندازی کنیم.

آغاز ثبت نام وام‌های ضروری بازنشستگان کشوری از ابتدای سال آینده؛ جمشید تقی‌زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه ثبت‌نام وام‌های ضروری سال آینده از اول فروردین ماه آغاز می‌شود، گفت: در سال آینده نیز 200 هزار نفر از این امکان برخوردار می‌شوند.

خرید و فروش گوشت گراز در شیروان؛ حمید فخرانی، مدیر حفاظت محیط زیست شیروان از خرید و فروش گوشت گراز به جای گوشت قوچ و میش در این شهرستان خبر داد و گفت: افراد خریدار این گونه از گوشت‌ها عمدتا افراد مرفه شهر هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها