کد خبر: 275709
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۰:۳۶:۰۰
| |

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

قطع برق اداره‌های شهرستانی بدهکار

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ادارات شهرستانی بدهکار به این شرکت در روزهای آینده خبرداد و گفت: این اداره برای وصولی مطالبات خود راهی جز قطع برق ندارد.

قطع برق اداره‌های شهرستانی بدهکار
کد خبر: 275709
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۰:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌ فتح الله جهانتاب معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه ادارات استانی و شهرستانی در پرداخت بدهی‌های خود به این شرکت از خود سهل انگاری نشان داده و با وجود پیگیری‌های مکرر و مستمر کتبی و شفاهی، از پرداخت بهای برق مصرفی خودداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد برای وصولی مطالبات خود راهی جز قطع برق این ادارات ندارد، اظهارداشت: به مدیران نواحی اعلام کرده ایم برق ادارات دولتی شهرستانی که به این شرکت بدهکار هستند را قطع کنند.

معاون درآمد و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، میزان بدهکاری دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خدمات رسان در این استان را بیش از 65 میلیارد تومان ذکرکرد و گفت: حدود 43 درصد از مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان از دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خدمات رسان است.

جهانتاب با تاکید بر قطع برق ادارات استانی و شهرستانی، یادآورشد: در مرکز استان نیز برق ساختمان‌های مرکزی دستگاه‌ها و شرکت‌های بدهکار قطع خواهد شد.

وی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد خواست که نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به شرکت توزیع نیروی برق استان در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها