کد خبر: 275824
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۳:۴۷:۰۷
| |

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش:

اعتبار برسد پاداش آسیایی را می‌دهیم

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت ورزش گفت: دولت تدبیر و امید در موضوع پرداخت قهرمانان و مدال آوران بسیار خوش حساب بوده بطوریکه از سال 90 تا 96 تمام پاداش ها پرداخت شده است.

اعتبار برسد پاداش آسیایی را می‌دهیم
کد خبر: 275824
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۳:۴۷:۰۷

اعتمادآنلاین| پس از آنکه اظهارات داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش درباره پرداخت پاداش ملی‌پوشان پس از پایان جنگ اقتصادی حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد، ژاله فرامرزیان در این باره گفت: دولت تدبیر و امید در موضوع پرداخت قهرمانان و مدال آوران بسیار خوش حساب بوده بطوری که از سال 90 تا 96 تمام پاداش‌ها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: حتی دو سال پایانی دولت قبل (90 تا 92) پاداش قهرمانان برعهده دولت تدبیر وامید قرار گرفت و خوشبختانه تا الان تعهدی از سوی وزارت ورزش و دولت نسبت به پاداش مدال آوران بر زمین نمانده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ما در پرداخت پاداش سکه‌ای قهرمانان تا بازی‌های آسیایی و پاراآسیاییجاکارتا مطابق وعده‌ای که دادیم در صورت تأمین منابع هیچ مشکلی نداریم و البته توجه داشته باشید پاداش هر سال در اعتبارات لایحه بودجه سال بعد پیش بینی می‌شود و از این جهت هیچ تأخیری نداریم.

فرامرزیان گفت: آئین نامه پاداش قهرمانان بعد از بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا تغییر کرده است و از مبنای سکه طلا خارج شد و از این به بعد مبنای پاداش قهرمانان به صورت امتیاز خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها