کد خبر: 276017
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۰۹:۰۳:۰۰
| |

وزنه بردار ملی پوش ایران:

هدفم مدال المپیک است

علی هاشمی دارنده دو مدال طلای پیکارهای قهرمانی جهان گفت: هدف اصلی من مدال المپیک است از این رو تلاش دارم تا این رویداد بزرگ ورزشی به وزن ایده ال خود در دسته 109 کیلوگرم برسم.

هدفم مدال المپیک است
کد خبر: 276017
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۰۹:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| علی هاشمی گفت: برای حضور در رقابت های بین المللی جام فجر، از ناحیه کم آسیب دیده بودم و مدت کمی تمرین داشتم. رکوردهایی را که در جام فجر زده بودم در تمرینات انجام نداده بودم اما سعی دارم در رقابت های قهرمانی آسیا بهتر کار کنم.


وی با اشاره به مشکلات کاهش وزن خود گفت: در جام فجر وزن بدنم 106،5 کیلوگرم بود و خیلی سخت بالا می رود و با کمک تغذیه تلاش دارم را این افزایش را به صورت اصولی انجام دهم چرا که هدف اصلی من حضور در المپیک است.


دارنده مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا خاطر نشان کرد: در مسابقات دسته 109 کیلوگرم علیرغم حضور تنها 6 نفر از سطح بالایی برخوردار بود. چرا که به غیر از من و کیا قدمی، وزنه بردار لتونی مدال برنز سال 2017 جهان را دار کارنامه داشت.


وزنه بردار ایلامی تیم ملی درباره شانس حضورش در بازی های المپیک 2020 توکیو، گفت: همه وزنه برداران تیم ملی تلاش دارند تا به این هدف مهم برسند. فدراسیون بین المللی نیز بر اساس رنکینگ نفرات را انتخاب می‌کند و انتخاب نفرات دست فدراسیون نیست.


چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی وزنه برداری جام فجر به عنوان یکی از مراحل گزینشی بازی‌های المپیک 2020 توکیو روزهای 10 تا 13 اسفند در تالار وزنه برداری آزادی تهران با حضور 10 کشور برگزار شد.


در پیکارهای وزن المپیکی 109 کیلوگرم، علی هاشمی و کیا قدمی با رکورد مشابه 404 کیلوگرم به ترتیب طلا و نقره گرفتند و آرتورس پلسنیکس از لتونی نیز با مجموع 403 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها