در رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا؛

رکوردهای مایکل جردن افسانه‌ای شکسته شد

در رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا لس آنجلس لیکرز بازهم باخت اما در جریان دیدار میامی با آتلانتا یکی از رکوردهای مایکل جردن افسانه‌ای شکسته شد.

رکوردهای مایکل جردن افسانه‌ای شکسته شد
کد خبر: 276091
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۰:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بامداد امروز با هفت مسابقه برگزار شد که در حساس‌ترین دیدار دو تیم شهر لس آنجلس برابر هم به میدان رفتند که در پایان لیکرز برابر همشهری خود تن به شکست داد تا باختی دیگر برای یاران پادشاه ثبت شود. در این دیدار لس آنجلس لیکرز 113 بر 105 مغلوب کلیپرز شد. راژون راندو با کسب 24 امتیاز، 10 ریباند و 12 پاس منجربه گل برای لیکرز تریپل دبل کرد اما عملکرد خوب او در کنار 27 امتیاز، 8 ریباند و 6 پاس منجربه گل لبرون جیمز برای برد لیکرز کافی نبود. برای کلیپرز نیز پاتریک بورلی توانست 13 امتیاز و 9 ریباند ثبت کند و سی و چهارمین باخت لیکرز را رقم بزند.


این باخت بازهم همه نگاه ها را به سمت لبرون جیمزی برده که اولین سال حضورش در لیکرز را پشت سر می‌گذرد و نمی‌تواند با این تیم راهی پلی آف شود. با این حال شکیل اونیل ستاره سال‌های دور لیکرز بازهم از جیمز دفاع کرده و در گفت و گویی تاکید داشته که بازیکنان این تیم باید بیشتر تلاش کنند.


در دیگر دیدار برگزار شده سن آنتونیو با نتیجه نزدیک 104 بر 103 دنور را مغلوب کرد و با کسب پیروزی برابر تیم دوم کنفرانس غرب و کسب سی و ششمین پیروزی اش جایگاه هشتم کنفرانس غرب را برای خود ثبت کرد تا همچنان خود را در میان تیم های صعود کرده به پلی آف ببیند.


میامی هیت نیز با نتیجه ای نزدیک توانست آتلانتا را شکست بدهد. در این مسابقه میامی توانست با درخشش جاش ریچاردسون و دواین وید 114 بر 113 حریفش را مغلوب کند. ریچاردسون با کسب 19 امتیاز، 5 ریباند و 5 پاس منجر به گل بیشترین تاثیرگذاری را برای تیمش داشت. در کنار او دواین وید نیز 23 متیاز و 5 پاس منجربه گل داشت. ستاره میامی با 2 بلاک شاتی که در این مسابقه داشت توانست به رکوردی تاریخی در NBA دست پیدا کند و از نظر تعداد بلاک شات از مایکل جردن افسانه‌ای عبور کند. او با 1052 بلاک شات اکنون در صدر بازیکنان این لیگ قرار دارد.


نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:


دالاس 88 - بروکلین 127


میلواکی 105 - فینیکس 114


نیواورلانز 115 - یوتا 112


نیویورک 108 - ساکرامنتو 115

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها