کد خبر: 277783
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ یکشنبه ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۷

از نامه مطهری به رییس جدید قوه قضاییه برای جلوگیری از رویه‌های ناصواب تا ناامیدی دبیرکل جبهه پیروان از وحدت اصولگرایان

نامه مطهری به سیدابراهیم رییسی، رییس جدید قوه‌قضاییه برای جلوگیری از رویه‌های ناصواب، کلید خوردن تحقیق و تفحص از قراردادهای ارزش افزوده صداوسیما و اعلام کشف پرونده اخلال اقتصادی در حوزه پتروشیمی به‌وسیله وزیر نفت از جمله مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز بود.

از نامه مطهری به رییس جدید قوه قضاییه برای جلوگیری از رویه‌های ناصواب تا ناامیدی دبیرکل جبهه پیروان از وحدت اصولگرایان
کد خبر: 277783
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۹ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین ؛ امروز یکشنبه 19 اسفند ماه با شما هستیم؛


*در جریان اصلاح قانون انتخابات در مجلس شورای اسلامی انتشار تصویر و یا اعلام‌نظر مسئولان درباره کاندیداها و احزاب و گروه‌های سیاسی در انتخابات ممنوع شد.

*علی مطهری، نایب رییس مجلس در نامه‌ای به سیدابراهیم رییسی با اشاره به اعلام جرم دادستان علیه نمایندگان مجلس به خاطر نطق میان دستور آنها و همچنین ورود افراد غیر مسئول در برخی پرونده‌ها که مورد اختلاف میان دو نهاد اطلاعاتی کشور است از رییس جدید قوه قضاییه خواست در این موارد ورود کند و جلوی برخی رویه‌های ناصواب را بگیرد.

*نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه، بحث تحقیق و تفحص از قراردادهای ارزش افزوده صداوسیما را آغاز کردند .

*عزت‌الله یوسفیان‌‌ملا، سخنگوی کمیسیون آئین‌نامه داخلی مجلس در مورد پرونده اخلال اقتصادی در حوزه پتروشیمی گفت: کشف این پرونده حاصل تلاش‌های وزیر نفت است. بارها آقای زنگنه در این زمینه تلاش کردند و این‌ بار به سرانجام رسید.

*محمد محمدی‌گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آمریکا غلط می‌کند که به ایران حمله کند. سیاست آمریکا این است که از این ابزار استفاده کند تا اهل تشیع و تسنن را به جان هم بیندازد اما سال‌ها است که اهل تشیع و تسنن با یکدیگر زندگی می‌کنند، همسایه هم هستند و با هم معامله دارند. او همچنین گفته زمین‌هایی که در زمان پهلوی مصادره شده به مردم بازمی‌گردد.

*محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان با اشاره به تشکیل شورای وحدت گفت: تلاش ما این است که به تفاهم با تمامی گروه‌های سیاسی اصولگرا برسیم که البته کار دشواری است.

*علی لاریجانی، رییس مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان توضیح داد که طبق تصمیم مجلس در مورد افزایش حقوق کارمندان، 400 هزار تومان افزایش جزو ضریب محسوب می‌شود.


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها