سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷

پیشنهاد حضرتی برای اصلاح‌طلبان و گلایه آیت‌الله آملی لاریجانی از تهمت‌ها و شایعات

تکیه سیدابراهیم رییسی بر کرسی ریاست قوه قضاییه، شروع حاشیه‌ها و اخبار ضد و نقیض درباره ادوار آتی انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری و البته جنجال حکم حبس برای نسرین ستوده و مجازات متفاوت ابوالفضل قدیانی مهم‌ترین خبرهای سیاسی بود که امروز در رسانه‌های کشور بازتاب گسترده‌ای داشت.

پیشنهاد حضرتی برای اصلاح‌طلبان و گلایه آیت‌الله آملی لاریجانی از تهمت‌ها و شایعات
کد خبر: 278098
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۰ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فرشاد اعظمی: تکیه ابراهیم رییسی بر کرسی ریاست قوه قضاییه و البته شروع حاشیه‌ها و اخبار ضد و نقیض درباره ادوار آتی انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری و البته جنجال حکم حبس برای نسرین ستوده و مجازات متفاوت ابوالفضل قدیانی مهمترین خبرهایی بودند که امروز در رسانه‌های کشور بازتاب گسترده‌ای داشت.

در ادامه سرخط مهمترین خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین را دنبال می‌کنید:

الیاس حضرتی در دیدار با اعضای حزب اعتماد ملی استان مازندران و گلستان به ضرورت و اهمیت پیگیری مطالبات عمومی از جانب احزاب تاکید کرد. او گفته مبارزه با هر گونه تبعیض شعار اصلی ماست و مصیبت برخی اصلاح‌طلبان ماندن در شعارهای کلی است.

انتقاد از دیدار اعضای فراکسیون امید با محمد خاتمی امروز در بهارستان حاشیه‌ساز شد. منتقدان این دیدار اعتقاد داشتند که نمایندگان نباید با رییس دولت اصلاحات دیدار می‌کردند.

احمد توکلی رییس سازمان دیده‌بان و شفافیت در نامه‌ای خطاب به ابراهیم رییسی، رئیس قوه قضاییه نوشته که اگر رسانه‌ها آزاد نباشند، شفاف‌سازی به انحراف می‌رود و شفاف‌سازی مهمترین و موثرترین ابزار در کشف، پیشگیری و مبارزه با فساد است.

جواد ترک‌آبادی سفیر ایران در سوریه از سفر احتمالی حسن روحانی به دمشق در آینده نزدیک خبر داد . این خبر در حالی اعلام می‌شود رئیس‌جمهور روز دوشنبه طی سفری به بغداد با مقامات عالی عراق دیدار کرد.

کاظم جلالی چهره نزدیک به علی لاریجانی در مجلس، گمانه‌زنی‌ها درباره رویکرد احتمالی لاریجانی برای انتخابات آینده را تکذیب کرد و گفت، هنوز صحبتی برای ائتلاف آقای لاریجانی با فرد دیگری در انتخابات نشده است.

علی عسگری عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نسبت به حکم اخیر ابوالفضل قدیانی واکنش نشان داده و این حکم را یک بدسلیقگی دانسته است. قدیانی طبق این حکم باید چند تالیف درباره رهبر انقلاب را مطالعه و رونویسی کند.

امروز جلسه تودیع و معارفه آیت‌الله صادق آملی لاریجانی و سید ابراهیم رییسی برای ریاست قوه قضاییه برگزار شد. رئیس پیشین قوه قضاییه در این مراسم گفت که به دخترم اتهام جاسوسی زدند و من از کسانی که به من تهمت بزنند نمی‌گذرم. رییسی هم بر این مساله تاکید کرد که مبارزه با فساد خواسته مردم است.

قاضی محمد مقیسه از صدور محکومیت حبس 7 ساله نسرین ستوده خبر داد و گفته که خانم ستوده رأی را نپذیرفته و پرونده به دادگاه تجدیدنظر رفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها