کد خبر: 278285
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۱۱:۲۷:۰۰
| |

رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام:

صادرات دام‌های وارداتی رومانیایی صحت ندارد/ قیمت گوشت داخلی کاهش یافت

منصور پوریان رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام اعلام کرد:‌ امکان صادرات دام‌های وارداتی رومانیایی وجود ندارد و به محض وارد شدن، به کشتارگاه‌ها جهت ذبح منتقل می‌شود. در ضمن برای کشورهای دیگر هم صرفه و توجیه اقتصادی ندارد و اگر بخواهند دام وارد کنند از کشور مبدا وارد می‌کنند

صادرات دام‌های وارداتی رومانیایی صحت ندارد/ قیمت گوشت داخلی کاهش یافت
کد خبر: 278285
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۱ ۱۱:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| منصور پوریان گفت: به هیچ عنوان مسئله صادرات دام‌های رومانیایی صحت ندارد. این ادعا نه تنها توجیه اقتصادی ندارد بلکه یک مسئله کاملا غیرمنطقی و غیر واقعی است. این که یک نفر از تریبون مجلس بدون هیچ پشتوانه و مدرکی چنین ادعایی کرده بسیار باعث تاسف است.

وی افزود: متاسفانه با اظهار نظرهای غیر کارشناسی باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند. محموله وارداتی با کشتی برای اولین بار است که در حال ورود به آب‌های ایران است و تاکنون تنها با هواپیما وارد شده است. محموله‌هایی که با هواپیما وارد شد کاملا روشن و در ملاء عام وارد کشتارگاه‌های شهریار شد و همه از نحوه ورود آنها مطلع هستند و ابهامی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس مجمع ملی صادرکنندگان دام تاکید کرد: این صحبت‌ها دقیقا زمانی آغاز شد که بازار گوشت دارای ثبات نسبی شده و به روال عادی نزدیک شده است.

وی افزود: امکان صادرات دام‌های وارداتی وجود ندارد و به محض وارد شدن، به کشتارگاه‌ها جهت ذبح منتقل می‌شود. در ضمن برای کشورهای دیگر هم صرفه و توجیه اقتصادی ندارد و اگر بخواهند دام وارد کنند از کشور مبدا وارد می‌کنند و نیازی به ورود ایران به این مسئله نیست.

پوریان در رابطه با قیمت دام داخلی گفت: قیمت شقه دام داخلی بره سنگین وزن 65 هزار تومان و بره ریز 72 هزار تومان است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها