کد خبر: 279850
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۱۹:۲۰:۰۰
| |

پلمپ دفاتر فرهنگی و دانشجویی جهاد دانشگاهی

تمامی دفاتر فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران که از سال 59 در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران دایر بوده، امروز 25 اسفندماه 97 توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران به بهانه واهی پلمب شد.

پلمپ دفاتر فرهنگی و دانشجویی جهاد دانشگاهی
کد خبر: 279850
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۶ ۱۹:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تمامی دفاتر فرهنگی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران که از سال 59 در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران دایر بوده، امروز 25 اسفندماه 97 توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران به بهانه واهی پلمب شد.

جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران همزمان با تاسیس جهاد دانشگاهی در سال 1359 آغاز به کار کرده است و در حوزه های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی، مراکز خدمات تخصصی درمانی و اشتغال فعالیت می کند و عمده فعالیت و امکانات خود را در اختیار دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشکده پزشکی تهران این دانشگاه قرار داده است که متاسفانه دانشگاه، در صدد اشغال این دفاتر از ابتدای سال 97 بوده است.

با وجود اینکه این دفاتر در اختیار کانون های دانشجویی حتی کانون های دانشگاه بوده و دانشجویان برای فعالیت های فرهنگی و دانشجویی خود استفاده می‌کردند، امروز توسط دانشگاه علوم پزشکی پلمب شد.

لازم به ذکر است‌، جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی و بازوی اجرایی شورای عالی انقلاب فرهنگی همواره نگران فضاهای فرهنگی دانشگاه ها و کمرنگ شدن ارزش های اسلامی و انقلابی بوده است حال باید دید دلیل پلمپ این دفاتر چیست و آیا مسئولی در دانشگاه علوم پزشکی تهران حاضر به پاسخگویی به این اقدام می شود یا خیر؟

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها