کد خبر: 280788
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۰۸:۵۹:۱۳
| |

دیدار رئیس دفتر یونامی سازمان ملل با سفیر ایران

'جنین هنیس پلاسچارت' نماینده ویژه جدید دبیرکل و رئیس هیات یاری رسانی سازمان ملل به عراق (یونامی) با 'ایرج مسجدی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد دیدار و رایزنی کرد.

دیدار رئیس دفتر یونامی سازمان ملل با سفیر ایران
کد خبر: 280788
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۰۸:۵۹:۱۳

اعتمادآنلاین| ''جنین هنیس پلاسچارت' نماینده سازمان ملل در عراق با حضور در سفارت کشورمان در بغداد با ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق ملاقات کرد.


در این دیدار رئیس دفتر یونامی در عراق با اشاره به سفر آینده خود به تهران جهت رایزنی در خصوص فعالیت ها سازمان مل در عراق از نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم در راستای برقراری صلح و امنیت در منطقه و عراق تمجید و افزود نقش الحشد الشعبی در شکست تروریسم و برقراری ثبات در عراق قابل تقدیر و غیر قابل انکار است.


در این دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با تشریح نقش جمهوری اسلامی ایران در شکست تروریسم در منطقه به خصوص عراق و سوریه که به درخواست دولت های این دو کشور جمهوری اسلامی کمک مشاوره ای انجام داد، اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره برای ثبات، دوستی و همبستگی بین مردم و دولت های منطقه تلاش می کند.


مسجدی ضمن آروزی موفقیت برای نماینده سازمان ملل در امور عراق بار دیگر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به بازسازی عراق علیرغم تحریم های ظالمانه و یکطرفه آمریکا علیه مردم ایران را مورد تاکید قرار داد.


وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از هیچگونه تلاشی برای افزایش و تعمیق رابطه دوستی بین دو کشور همسایه و دوست کوتاهی نخواهد کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها