کد خبر: 281087
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۸ ۱۷:۴۶:۵۳
| |

مکان های ورزشی همچنان در اختیار مدیریت بحران خواهد ماند

«مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام مکان های ورزشی استان‌ها تا عادی شدن شرایط حاصل از سیل در اختیار ستاد های مدیریت بحران باقی خواهند ماند.

مکان های ورزشی همچنان در اختیار مدیریت بحران خواهد ماند
کد خبر: 281087
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۸ ۱۷:۴۶:۵۳

اعتمادآنلاین| سلطانی فر امروز پنجشنبه در گفت و گویی که پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان منتشر کرده است، افزود: وزارت کشور، سازمان هلال احمر، استانداران و مجموعه پر تلاش ستاد مدیریت بحران کشور از همان ساعات اولیه بروز سیل بسیار پرتلاش ظاهر شدند که جای تشکر و قدردانی دارد.


وی گفت: وقوع سیل در استان گلستان و مازندران و سپس استان های فارس، لرستان، خوزستان و سایر استان‌ها سبب شد ادارات ورزش و جوانان و سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان با تلاش زیاد به کمک مردم سیل زده بشتابند که این موضوع نمایش باشکوهی از ایثار، کمک و دستگیری ایرانیان را نشان داد.


وزیر ورزش و جوانان افزود: با مدیران کل استان‌ها در مناطق سیل زده در تماس هستم و خوشبختانه تعداد زیادی از مسافران و سیل زدگان در سالن های ورزشی مستقر شده اند و از آنها پذیرایی می شود که جا دارد از تمام هیات های ورزشی ، سمن ها و مدیران کل استان‌ها و سایر مسولان و دلسوزان ورزش کشور تشکر کنم.


در سیلی که در ایام نوروز بیشتر شهرهای ایران را در نوردید تعدادی از هم وطن ها کشورمان جان خود را از دست دادند و برخی نیز مصدوم شدند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها