برگزاری جلسه فرماندهی عملیات امداد رسانی نیروهای مسلح به سیل زدگان استان خوزستان

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه سفر به مناطق سیل زده، پس از بررسی وضعیت سیل زدگان استان لرستان، از مناطق سیل زده و در معرض تهدید سیل در استان خوزستان بازدید هوایی کرد و در جلسه فرماندهی عملیات امداد رسانی نیروهای مسلح به سیل زدگان این استان که در قرارگاه کربلا برگزار می‌شود، حضور یافت.

برگزاری جلسه فرماندهی عملیات امداد رسانی نیروهای مسلح به سیل زدگان استان خوزستان
کد خبر: 282280
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ ۱۷:۵۰:۰۱

اعتمادآنلاین| عصر شنبه جلسه فرماندهی عملیات امداد رسانی به سیل زدگان استان خوزستان به ریاست سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح تشکیل شد و فرماندهان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ضمن بیان موانع و چالش‌های پیش رو، به ارائه گزارشی از اقدامات امدادی یگان‌های تحت امر خود پرداختند.

در ادامه این جلسه سرلشکر باقری ضمن تاکید بر اهتمام نیروهای مسلح در اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا به نیروهای مسلح مبنی بر امداد رسانی به سیل زدگان، این حادثه را آزمون الهی برای مسئولان و مردم قلمداد کرد.

وی ضرورت خدمات رسانی مضاعف نهادهای حاکمیتی به سیل زدگان استان خوزستان را به دلیل ایثارگری مردم این خطه در دفاع هشت ساله، امری بدیهی دانست و تاکید کرد که باید با اتحاد و یکپارچگی، آلام آسیب دیدگان را کاهش داد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق در خدمت رسانی نیروهای مسلح به مردم را بسیار با اهمیت دانست و افزود: اقدامات مهندسی باید منطبق بر اصول و چارچوب‌های علمی صورت گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها