کمک میلیونی مردم سرپل ذهاب به سیل‌زدگان گلستان

رئیس سازمان بهزیستی کشور از کمک 5 میلیارد و 400 میلیونی خیران به این سازمان برای سیل زدگان خبر داد.

کمک میلیونی مردم سرپل ذهاب به سیل‌زدگان گلستان
کد خبر: 282320
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۰۸:۵۳:۳۳

اعتمادآنلاین| ‌ وحید قبادی دانا با بیان اینکه خیران همزمان با کمپین لبخند مهربانی با عنوان «گلستانم آرزوست» کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به سیل زدگان در اختیار این سازمان قرار دادند، گفت: میزان کمک‌های مردمی تا کنون به بیش از 5 میلیارد و 400 میلیون تومان می‌رسد که از این میزان بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی و بیش از 4 میلیارد و 400 میلیون تومان غیر نقدی بوده است.

وی در ادامه از کمک 150 میلیونی مردم سر پل ذهاب به سیل زدگان خبر داد و گفت: خیران این شهر نیز کمک‌های غیرنقدی خود را در قالب اقلام بهداشتی و غذایی به مناطق سیل زده ارسال کرده‌اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به کمک 350 میلیونی خیران تهرانی نیز تصریح کرد: اقلام جمع آوری شده از سوی این خیران نیز شامل بیش از 1000 دست لباس، 60 بسته لوازم التحریر، مواد غذایی کنسروی یا با ماندگاری بالا، لوازم بهداشتی و… به این مناطق بوده است. همچنین سازمان بهزیستی کشور نیز به شکل مجزا 60 میلیون تومان کمک نقدی در اختیار سیل زدگان لرستان قرار داده است.

قبادی دانا با بیان اینکه در همه شهرستانها، ادارات بهزیستی و همچنین مراکز توانبخشی، نگهداری از سالمندان، معلولان، شیرخوارگاه‌ها و… آماده پذیرش کمک‌های مردمی هستند افزود: مردم می‌توانند با استفاده از نرم افزار سکه با کددستوری #5*5*741*، شماره حساب 90190 بانک ملت شعبه دکتر قریب و با استفاده از کلیه دستگاه‌های خود پرداز شبکه بانکی در این کمپین شرکت کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها