کد خبر: 283590
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۳:۴۱:۰۰
| |

معاون وزیر نیرو:

حدود هزار مگاوات برق تا 2 ماه آینده وارد مدار می‌شود

همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق اعلام کرد: حدود یکهزار مگاوات برق تا 2 ماه آینده در نقاط مختلف کشور وارد مدار می شود که این امر در کاهش مشکلات فصل تابستان بسیار موثر خواهد بود.

حدود هزار مگاوات برق تا 2 ماه آینده وارد مدار می‌شود
کد خبر: 283590
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۱ ۱۳:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| همایون حائری گفت: این میزان با ورود چهار نیروگاه جدید به مدار برق کشور محقق می شود و علاوه بر آن اقدامات گسترده دیگری برای توسعه شبکه تولید و کاهش مصرف برق اندیشیده شده است.


وی اضافه کرد: از تابستان سال گذشته تاکنون نیز یکهزار و 200 مگاوات برق وارد مدار در کل کشور شده است.


وی با اشاره به تاثیر قابل توجه بارش چند روز اخیر در افزایش تولید برق بیان کرد: در سال گذشته به علت کاهش آب پشت سدها، تنها چهار هزار و 500 مگاوات برق از این طریق تولید و وارد مدار شد که این رقم با بارش های مناسب امسال به حدود 9 هزار و 500 مگاوات خواهد رسید.


معاون وزیر نیرو در امور برق با قدردانی از استاندار آذربایجان غربی در تغییر ساعات اداری برای کاهش مصرف در زمان اوج بار برق در کشور، گفت: تابستان امسال هم با اجرای این طرح و همکاری مردم در صرفه جویی، میزان خاموشی ها بسیار کاهش خواهد یافت.


حائری در خصوص رینگ تولید برق دور دریاچه ارومیه نیز اظهار داشت: وزارت نیرو همه توان خود را برای اتمام این طرح و افزایش تولید در این مسیر به کار می گیرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها