حجت‌الاسلام‌ و المسلمین احمد مروی:

اولویت نخست آستان قدس رضوی امدادرسانی به سیل‌زدگان است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز رسیدگی به سیل زدگان در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان اولویت نخست آستان قدس رضوی است و در این راستا ممکن است از بسیاری از اقدامات صرف نظر کنیم و یا آنها را به تعویق بیاندازیم.

اولویت نخست آستان قدس رضوی امدادرسانی به سیل‌زدگان است
کد خبر: 283853
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۲ ۱۴:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی با حضور در آشپزخانه مرکزی خادمیاران رضوی در شهرستان خرم آباد، از بخش‌های مختلف این آشپزخانه بازدید و ضمن تشکر از زحمات عوامل این آشپزخانه، اظهار داشت: به هیچ عنوان نباید به چشم نیازمند به هموطنان سیل زده نگاه کرد، اینان خانواده‌های محترم، شریف و معتبری هستند که در حادثه سیل اخیر با مشکلاتی روبه رو شدند و این اتفاق ممکن است برای هرکدام از ما بیافتد.

وی افزود: امروز رسیدگی به سیل زدگان در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان اولویت نخست آستان قدس رضوی است و در این راستا ممکن است از بسیاری از اقدامات صرف نظر کنیم و یا آنها را به تعویق بیاندازیم.

حجت الاسلام مروی با بیان اینکه اقدامات آستان قدس در رابطه با مناطق سیل زده تنها معطوف به اقدامات اولیه و کوتاه مدت نخواهد بود و برنامه‌هایی برای امدادرسانی بلند مدت نیز خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: ابتدا در راستای رفع نیازهای ضروری مردم سیل زده و سپس به میزان امکانات و مقدورات در جهت بازسازی منازل آسیب دیده و تهیه اسباب زندگی آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: ما امدادرسانی به هموطنان سیل زده را وظیفه خود می‌دانیم و در این مسیر هیچ منتی بر آنها نداریم، بلکه این وظیفه را منتی از جانب مردم بر سر خود و توفیقی برای خدمتگذاری می‌دانیم که قطعا اجر و ثواب عظیمی در پیشگاه پروردگار خواهد داشت.

وی در ادامه خطاب به خادمیاران رضوی آشپرخانه مرکزی خرم آباد گفت: در تهیه و توزیع غذا و امدادرسانی به سیل زدگان کرامت مردم را رعایت کنید و حتما حفظ عزت و احترام مردم را در اولویت قرار دهید.

حجت الاسلام مروی با تأکید بر اینکه امام رضا(ع) ناظر بر خدمات خادمیاران رضوی بر سیل زدگان هستند، اظهار کرد: در پخت و پز و توزیع غذا کمال دقت و حساسیت را بکار گیرید تا در حد امکان غذایی با کیفیت و با احترام در اختیار مردم قرار دهید، زیرا این مردم امروز میهمان‌های امام رضا(ع) هستند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها