کد خبر: 284090
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۱۳:۵۰:۰۰
| |

در قسمت بیست‌ویکم «سلول گفت‌وگو» ببینید

از عضلات حجیم تا حجم‌های ستودنی کاریکاتوری در گفت‌وگوی اعتمادآنلاین با آرش فروغی

آرش فروغی در دفرماسیون و اجرای چهره فوق‌العاده است و کارهای او را در خیلی جاها می‌توان دید. گفت‌وگوی اعتمادآنلاین با او را در قالب «سلول گفت‌وگو» ببینید.

حجم ویدیو: 29.45M | مدت زمان ویدیو: 00:14:29 دانلود ویدیو
کد خبر: 284090
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۳ ۱۳:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| آرش فروغی آدم عجیبی است. حتما می‌پرسید که چه چیزی او را عجیب کرده. اگر نپرسید هم دلیلش را می‌گویم. آرش تنومند است. هنرمندی عضلانی است. اگر کل عضلات ما را جمع کنی اندازه حجم عضلات بازوی او نمی‌شود. در همین حد بگویم که بعد از مصاحبه وقتی کنارش ایستادم که عکس بگیرم، حس بیگلی بیگلی در انیمیشن گوریل انگوری را داشتم.


اگر می‌گویید حتما مشکل قد خودت است باید بگویم که این هم هست، اما کافی است که جست‌وجویی در اینترنت کنید و به زاویه نگاه اطرافیانش نگاه کنید. به هر حال من نمی‌توانم نظر تخصصی در مورد عضلاتش بدهم، اما در مورد آثارش باید گفت که او در دفرماسیون و اجرای چهره فوق‌العاده است. آرش یک مورد عجیب دیگر هم دارد، آن هم اینکه کارهایش را در خیلی جاها می‌شود دید. ماجرای تتلو که یادتان هست. در میان هیاهوهای حواشی این اتفاق، چشممان به کاریکاتور چهره تتلو افتاد که در مراسم تجلیلش به او داده شد که کار آرش فروغی بود. همین هم باعث شد که هم از بین هم‌صنفی‌ها و هم عامه مردم معترضانی داشته باشد. فکر می کنم تا همین جا کافی است و برویم و بقیه را در مصاحبه ببینیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها