گزارش ویدئویی اعتمادآنلاین از موفقیت بوکسور زن ایرانی در یک مسابقه بین‌المللی؛

صدف خادم؛ زنی که بوکس زنان در ایران را تکان داد

بوکس زنان در ایران هنوز به‌طور کامل کار خودش را شروع نکرده است و همین موضوع باعث می‌شود تا برد صدف خادم، دختر 24 ساله ایرانی برابر حریف فرانسوی‌اش برای جامعه ورزش ایران مهم باشد.

حجم ویدیو: 5.71M | مدت زمان ویدیو: 00:01:35 دانلود ویدیو
کد خبر: 284884
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ ۲۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد حمیدی: صدف خادم دختر بوکسور ایرانی تیتر اول شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان شده است. او که با نام ایران و به‌صورت مستقل در مسابقات بوکس فرانسه شرکت کرده، شنبه‌شب «آن شووان» فرانسوی را در سه راند شکست داد و چهره محبوب ایرانی‌ها شد. خادم بعد از برد در این مسابقه اعلام کرد این تازه یک شروع است، این برد را تقدیم می‌کنم به همه کسانی که برای دفاع از کشورم جانشان را فدا کردند.

بوکس زنان در ایران هنوز به‌طور کامل کار خودش را شروع نکرده است و همین موضوع باعث می‌شود تا برد این دختر 24 ساله ایرانی برابر حریف فرانسوی‌اش برای جامعه ورزش ایران مهم باشد. اتفاقی که می‌تواند شرایط را برای دیگر زنان بوکسور ایران فراهم کند و آنان را به آینده این ورزش در ایران امیدوار کند.

زنان بوکسور در ایران هنوز نمی‌توانند به‌صورت حرفه‌ای این رشته ورزشی را دنبال کنند. خادم درباره این محدودیت‌ها و موانع و چگونگی عبور از آن گفته «هر کشوری محدودیت‌های خاص خودش را دارد و نمی‌توان گفت که محدودیت‌ها تنها در ایران وجود دارد. ایران یک سری خوبی‌ها دارد و یک سری بدی‌ها. ولی آدم هر کاری را دلش بخواهد می‌تواند در هرجایی که باشد انجام دهد.»

او به این گفته خودش ایمان داشت و چهار سال برای چیزی که دوست داشت جنگید تا شنبه‌شب توانست حضور در یک مسابقه رسمی بوکس را تجربه کند. خادم اگر چه از جانب فدراسیون بوکس ایران حمایت نشد، اما توانست حمایت بخش بزرگی از جامعه ایران را از آن خودش کند. بدون تردید این تازه شروع ماجراجویی صدف خادم در ورزش بوکس است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها