کد خبر: 288306
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

در قسمت بیست‌وسوم «سلول گفت‌وگو» ببینید

از کوچه جامی تا بالاتر از توپخانه در گفت‌وگوی «اعتمادآنلاین» با احمد عبداللهی‌نیا

در حوزه کارتون و کاریکاتور ایران به‌ندرت می‌توان فردی را پیدا کرد که به شکل اختصاصی به یک موضوع مشخص بپردازد. احمد عبداللهی‌نیا یکی از آن هاست. او از همان ابتدا همه کار و زندگی‌اش را ول کرد و چسبید به کاریکاتور ورزشی. کسی هم که کاریکاتور ورزشی کار کرده به خوبی می‌داند که این کار چه اندازه مشکل‌ساز است.

حجم ویدیو: 36.65M | مدت زمان ویدیو: 00:21:39 دانلود ویدیو
کد خبر: 288306
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۶ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در حوزه کارتون و کاریکاتور ایران به‌ندرت می‌توان فردی را پیدا کرد که به شکل اختصاصی به یک موضوع مشخص بپردازد. احمد عبداللهی‌نیا یکی از آن هاست. او از همان ابتدا همه کار و زندگی‌اش را ول کرد و چسبید به کاریکاتور ورزشی. کسی هم که کاریکاتور ورزشی کار کرده به خوبی می‌داند که این کار چه اندازه مشکل‌ساز است. می‌گویید چه مشکلی؟ نمی‌گویید؟ ای بابا، فرق ندارد. من حرفم را ادامه می‌دهم. یادتان است که دوستان گل و بلبل‌گوی فضای مجازی چه بلایی سر صفحات شخصی بعضی ستاره‌های ورزشی آوردند طوری که استاد خدابیامرزی رفات که از آنها دلجویی کند. حالا فکرش را بکنید کاریکاتور یک ورزشکار را با طرفداران میلیونی کار می‌کنی و طرفداران، متوجه صفحه شخصی تو می‌شوند و....

ولی در زمان اوج فعالیت‌های احمد عبداللهی‌نیا فضای مجازی نبود به همین دلیل طرفداران ورزشکاران دقیقا نمی‌دانستند کجا کامنت بنویسند و چه چیزی را بلاک کنند و الفاظشان را کجا خرج کنند. به همین دلیل خود ورزشکاری که سوژه شده دست به کار می‌شد و.... این چند نقطه آخری که گذاشتم به این معنی است که بقیه را در گفت‌وگوی ما با احمد عبداللهی‌نیا ببینید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها