کد خبر: 288808
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۰:۱۰:۲۶
| |

سرلشکر محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی:

دشمن مایوس از تجاوز نظامی، تحریم اقتصادی می‌کند

سرلشکر محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنی که از تجاوز نظامی به ایران مأیوس است تمام کینه خود را در تحریم‌های اقتصادی نشان می‌دهد.

دشمن مایوس از تجاوز نظامی، تحریم اقتصادی می‌کند
کد خبر: 288808
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۰:۱۰:۲۶

اعتمادآنلاین| سرلشکر محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی صبح امروز در همایش فرماندهان و رؤسای ناجا که در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، بیان کرد: در سالی که به نام رونق تولید نام گذاری شد باید به مأموریت نیروی انتظامی در این زمینه هم اشاره کرد و گفت که بدون مأموریت‌های شما رونق تولید شدنی نیست.

وی افزود: نیروی انتظامی با نیرویی عظیم از دقایق ابتدایی حادثه در مناطق سیل زده حاضر شد و با جدیت همزمان که در مناطق سیل زده بود در جاده‌ها هم به منظور نظارت بر اوضاع جاده‌ها حضور داشت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مقام معظم رهبری هم از عملکرد نیروی انتظامی در سال 97 و روزهای آغازین سال 98 راضی بوده‌اند و تاکید دارند که نیروی انتظامی باید همچنان رو به جلو حرکت کند.

سرلشکر باقری گفت: دشمنان اعلام کرده بودند که سال 97 با تابستان داغ آغاز می‌شود و سال 97 سال آخر برای نظام جمهوری اسلامی است ولی ملت ایران و رزمندگان این کشور و نیروی انتظامی به نحوی عمل کردند که تمامی توطئه‌های دشمن خنثی شد و امنیت امروز ما امنیتی مستحکم‌تر از روزی است که دشمن این اراده را بیان کرده است.

وی گفت: البته که ما در کشور برخی کاستی‌هایی نیز داریم که باید از آنها درس بگیریم و شرایط مطلوب‌تری را برای مردم فراهم کنیم، چرا که دشمنان این ملت دست بردار نیستند و روز به روز با توطئه‌های جدیدتر می‌خواهند مردم را از پای درآورند.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: اعلام سپاه پاسداران نیروی اسلامی به عنوان یک گروه تروریستی از سوی دشمن و بعد از آن تحریم‌های ظالمانه دیگر توطئه‌هایی است که تا امروز اعمال شده و از این به بعد هم ادامه دارد.

وی ادامه داد: توطئه‌های دشمنان هیچ تأثیری بر استحکام و قدرت مردم ایران ندارند و این توطئه‌ها به وحدت بیشتر مردم و هم افزایی ارگان‌ها و سازمان‌ها با یکدیگر ختم می‌شود.

ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: هیچ تردیدی در استحکام و قدرت این نظام الهی وجود ندارد و آن که روز به روز ضعیف‌تر می‌شود دشمنی است که در مقابل این ملت و در مقابل اراده الهی است.

سرلشکر باقری گفت: هیچ فرد تحصیل‌کرده در آمریکا نمی‌توانید پیدا کنید که امروزه به رئیس جمهور وقت آمریکا افتخار کند و تمامی افراد تحصیل کرده و با علم آمریکا از داشتن چنین رئیس جمهوری شرمنده هستند، آیا این رئیس جمهور که در کشور خود محبوبیت ندارد می‌تواند در برابر ایران بایستد؟

وی ادامه داد: من و همکارانم در ستاد کل نیروهای مسلح بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی را جز اولویت‌های پایه خود می‌دانیم و در تخصیص برنامه‌ها و در برنامه‌ریزی‌ها و در تمام ابعاد، نیروی انتظامی بخش مهمی از مسئولیت‌ها را بر عهده دار است.

وی در پایان گفت: دشمنی که از تجاوز نظامی به ایران مأیوس است تمام کینه خود را در تحریم‌های اقتصادی نشان می‌دهد و فکر می‌کند می‌تواند با تحریم‌های اقتصادی ایران و ایرانیان را از پا در بیاورد.

منیع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها