کد خبر: 289166
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۰۹:۰۲:۰۰
| |

حمایت وزارت ارتباطات از نیروی انتظامی برای تامین امنیت در فضای مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری، از برگزاری جلسات مشترک با نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت مردم در فضای مجازی خبر داد.

حمایت وزارت ارتباطات از نیروی انتظامی برای تامین امنیت در فضای مجازی
کد خبر: 289166
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۰۹:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در اینستاگرام از همکاری بیشتر با نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم در فضای مجازی خبر داد.


وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «فرمایشات رهبر انقلاب و نیز تذکرات خیرخواهانه مراجع بزرگوار در خصوص توجه بیشتر به تهدیدات فضای مجازی، حتما با اقدامات عملی و علمی مورد توجه جدی تر از قبل قرار خواهند گرفت. برای تامین امنیت مردم در فضای مجازی از نیروی انتظامی حمایت خواهیم کرد. این موضوع از دیروز (7 اردیبهشت 1398) با جلسات مشترکی با نیروی انتظامی در دستور کار قرار گرفته است.


به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در دیدار فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی تاکید کردند: نیروی انتظامی باید به صورت جدی با قاچاق مبارزه و با عوامل ناامن‌ کننده فضای مجازی مقابله کند.


«تأمین امنیت فضای مجازی» نکته دیگری بود که حضرت آیت الله خامنه‌ای به آن اشاره کردند و گفتند: فضای مجازی امروز در زندگی مردم گسترش زیادی پیدا کرده است و در عین منافع و امکانات، خطرات بزرگی نیز دارد.


ایشان ناامن شدن فضای مجازی را موجب ضرر و زیان به مردم دانستند و بر وظیفه نیروی انتظامی در تأمین امنیت فضای مجازی تأکید کردند

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها