کد خبر: 289249
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۰:۳۲:۰۰
| |

مکرون در ورزشگاه استا‌دو‌فرانس هو شد

«امانوئل مکرون»رئیس جمهوری فرانسه که برای تماشای فینال جام حذفی باشگاههای این کشور بین 'پاری سن ژرمن' و 'رن' به ورزشگاه 'استا دو فرانس' رفته بود، با اعتراض تماشاگران مواجه شده و از سوی آنان 'هو' شد.

مکرون در ورزشگاه استا‌دو‌فرانس هو شد
کد خبر: 289249
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۰:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| درویدئویی که در فضای مجازی منتشر و بیش از 500هزار مرتبه همرسانی شده است، تصاویری از تماشاگران دیده می شوند که در آن شعارهایی علیه امانوئل مکرون و دولت و نیز باشگاه مورد علاقه رئیس جمهوری فرانسه سر می دهند.


این ورزشگاه 80هزار نفری که تاکنون میزبان بازی های مهمی چون فینال جام جهانی فوتبال 1998بین فرانسه و برزیل، فینال ‌های جام قهرمانی باشگا ه‌های اروپا درسال‌های 2000 میان 'والنسیا' و 'رئال مادرید' و در سال 2006 میان آرسنال و بارسلونا بوده ‌است، شامگاه شنبه در حالی شاهد حضور تماشاگران بازی تیم های 'پاری سن ژرمن' و 'رن' بود که مکرون به همراه برادر و برادرزاده هایش و جمعی از مقامات این کشور این بازی را از جایگاه ویژه دنبال می کردند.


تصاویری از امانوئل مکرون به همراه برادرش 'لوران' و برادرزاده هایش در رسانه های فرانسوی منتشر شده است.


امانوئل مکرون درسال 2017 نیزبرای تماشای مسابقه تیم های 'پاری سن ژرمن' و 'لس هربیه' رفته بود که در آن سال همسرش بریجیت او را همراهی می کرد. این بار بریجیت در کنار مکرون حضور نداشت.


شنبه شب، در کنار مکرون 'دیدیه دو شان' ستاره فوتبال فرانسه و دستیارش نیز دیده می شدند.


شهرهای مختلف فرانسه از 5 ماه گذشته شاهد اعتراض های مردمی نسبت به سیاست های اقتصادی دولت(بحران جلیقه زردها) وتغییرات آب و هوایی است.


به نوشته رسانه های فرانسوی اعم از لو فیگارو، لو پاریزین و لو موند، در هنگام بازی، عموم مردم نسبت به حضور مکرون بی تفاوت بودند. در حالی که تماشاگران (در تحقیر مکرون) سوت می زدند گاهی در صفحه نمایش بزرگ مشاهده می شد اما نه خیلی زیاد. از مکرون هم به خوبی در جریان این بازی محافظت می شد.


به نوشته این روزنامه ها، در حالی که مکرون امتداد چمن بازی را می پیمود شعارهای ضد دولتی هم شنیده می شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها