کد خبر: 289378
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۴:۲۵:۰۰
| |

غلامحسین اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه:

نمی‌خواهیم مترجم قوانین تحمیل شده از بیرون باشیم

نمی‌خواهیم مترجم قوانین تحمیل شده از بیرون باشیم
کد خبر: 289378
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۴:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون اول قوه قضائیه گفت: قانونی را می‌خواهیم که متناسب با نیازهای جامعه و مبتنی بر حق باشد نمی‌خواهیم مترجم قوانین تحمیل شده از بیرون باشیم.

غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم تکریم و معارفه معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: تا جایی که اطلاع دارم تمامی مدیران قوه قضاییه تکلیف‌مدار هستند و هرجا به آن‌ها گفتند مسئولیتی را بپذیرند با انگیزه شانه به مسئولیت دادند.

معاون اول دستگاه قضا گفت: در طول سالیان گذشته تمامی کسانی که در معاونت حقوقی قوه قضائیه خدمت می‌کردند، تلاش داشتند. آقای خدائیان از نیروهای خدوم معاونت حقوقی است که بسیار مفید و موثر هستند.

اژه‌ای ادامه داد: برای دکتر خدائیان آرزوی توفیق در سمت جدید را دارم.

وی افزود: حجت‌الاسلام مصدق فردی محقق و علمی هستند و ما بسیار امیدوار هستیم در دوره ایشان این معاونت از ارتقا بالاتری برخوردار شود و همان‌طور که گفتند امیدوارم با حقوقی که متناسب با قوه قضائیه اسلامی است رو به رو شویم.

معاون اول قوه قضائیه گفت: قانونی را می‌خواهیم که متناسب با نیازهای جامعه و مبتنی بر حق باشد نمی‌خواهیم مترجم قوانین تحمیل شده از بیرون باشیم.

وی تاکید کرد: قانون ما باید شفاف و صریح باشد. آقای خدائیان گفتند 11 هزار نظر مشورتی داریم که داراری ابهام است اگر قانون صریح و شفاف باشد افراد کمتر می‌توانند سوءاستفاده کنند.

اژهای گفت: توصیه‌ام این است که قانون بر حق، شفاف و صریح باشد.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها