معاون پرستاری وزارت بهداشت خبر داد:

جذب 9 هزار پرستار تا پایان سال 98 / اجرای طرح پوشش بیمه‌ای 2 بیماری صعب‌العلاج

معاون پرستاری وزارت بهداشت از جذب 9 هزار پرستار تا پایان سال جاری خبر داد.

جذب 9 هزار پرستار تا پایان سال 98 / اجرای طرح پوشش بیمه‌ای 2 بیماری صعب‌العلاج
کد خبر: 290052
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۳:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌‌ مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت در خصوص کمبود پرستار در کشور توضیح داد: کمبود پرستار در کشور همچنان باقی است، اما تلاش‌های بسیاری برای جذب پرستاران صورت گرفته است.

وی با اشاره به دستور وزیر بهداشت برای جذب 9 هزار پرستار گفت: این کار به زودی صورت خواهد گرفت و کمک زیادی به سیستم درمانی خواهد کرد و این پرستاران تا پایان امسال جذب سیستم درمانی می‌شوند.

حضرتی با بیان اینکه در حال حاضر به سمت مراقبت در منزل حرکت می‌کنیم، گفت: ارائه این مراقبت‌ها و خدمات پرستاری در منزل حرف اول را می‌زند که خوشبختانه تعرفه‌های آنها ثابت شده است.

پوشش بیمه‌ای 2 بیماری صعب‌العلاج

معاون پرستاری وزارت بهداشت ادامه داد: از همین هفته به کمک سازمان بیمه سلامت شاهد تحول بزرگ در تاریخ ارائه مراقبت نظام سلامت بودیم و 2 بیماری مهم تحت حمایت این سازمان درآمدند.

وی توضیح داد: بیماران سکته مغزی بستری در ICU و بیمارانی که مبتلا نارسایی مزمن قلبی پیشرفته هستند به مدت یک ماه تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و پس از گذشت این بازه زمانی، این خدمت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

حضرتی گفت: این طرح در 6 استان در حال اجرایی است و امیدواریم تا پایان ماه رمضان نتایج مناسبی از 6 استان دریافت و آن را کشوری کنیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها