لاوروف و ظریف به‌زودی در مسکو دیدار می‌کنند

وزرای امور خارجه روسیه و ایران در ادامه تماس‌های خود، در تاریخ 8 ماه مه (18 اردیبهشت) در مسکو با یکدیگر دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو خواهند کرد.

لاوروف و ظریف به‌زودی در مسکو دیدار می‌کنند
کد خبر: 290053
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۳:۴۹:۵۸

اعتمادآنلاین| وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه این کشور در تاریخ 8 ماه مه (18 اردیبهشت ماه) در مسکو با «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: «این دیدار در تاریخ 8 ماه مه در مسکو انجام شده و وزرای خارجه روسیه و ایران درباره مسائل مربوط به روابط دوجانبه و موضوعات منطقه‌ای گفت‌وگو می‌کنند».

لاوروف و ظریف در جریان ادامه تماس‌های مرتب خود، هفته گذشته نیز مذاکرات تلفنی با یکدیگر داشته و طی آن همکاری‌های دوجانبه، مسائل مربوط به سوریه و اوضاع پیرامون برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، پس از خروج یکجانبه آمریکا و تشدید تحریم‌ها علیه تهران را مورد بررسی قرار دادند.

پیش از این رسانه‌های گروهی در ایران نیز خبر داده بودند که محمدجواد ظریف در آینده نزدیک به دو کشور کره‌شمالی و روسیه سفر خواهد کرد. تاریخ دقیق این سفر هنوز از سوی تهران اعلام نشده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها