کد خبر: 290214
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۲ ۱۱:۲۲:۱۸
| |

آغاز عملیات حشد شعبی در مرزهای غربی عراق همزمان با عملیات ارتش سوریه

فرماندهی عملیات الانبار در حشد شعبی امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، عملیات نظامی گسترده‌ای را برای پاکسازی نوار مرزی شروع کرد و در این راستا نیروهای حشد از سه محور اصلی وارد شده و در نوار مرزی مستقر می‌شوند.

آغاز عملیات حشد شعبی در مرزهای غربی عراق همزمان با عملیات ارتش سوریه
کد خبر: 290214
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۲ ۱۱:۲۲:۱۸

اعتمادآنلاین| فرماندهی حشد شعبی از آغاز عملیات نظامی در مرزهای غربی این کشور همزمان با عملیات ارتش سوریه در جانب دیگر مرزها خبر داد.

به گزارش شبکه سومریه نیوز عراق، فرماندهی عملیات الانبار در حشد شعبی امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، عملیات نظامی گسترده‌ای را برای پاکسازی نوار مرزی شروع کرد و در این راستا نیروهای حشد از سه محور اصلی وارد شده و در نوار مرزی مستقر می‌شوند.

قاسم مصلح، فرمانده عملیات در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای ما صبح امروز عملیات نظامی گسترده‌ای را جهت پاکسازی مرزها با مشارکت تیپ‌های 13، 17، 18 و 19 حشد شعبی و اداره مهندسی زرهی وابسته به حشد شعبی و مرزبانان آغاز کردند.

مصلح افزود: نیروهای ما از سه محور اصلی وارد عمل شده و در نوار مرزی مستقر می‌شوند و آماده بازدارندگی در برابر هرگونه خطر یا وضعیت فوق‌العاده در صورت نفوذ تروریست‌ها به سمت مرزهای عراق در پی عملیات ارتش سوریه هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها