کد خبر: 291122
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۱۵:۳۲:۱۳
| |

حمایت ایتالیا از فیلم وودی آلن پس از بی‌مهری‌های آمازون

ایتالیا اعلام کرد فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» جدیدترین ساخته وودی آلن در این کشور به نمایش درمی‌آید.

حمایت ایتالیا از فیلم وودی آلن پس از بی‌مهری‌های آمازون
کد خبر: 291122
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۱۵:۳۲:۱۳

اعتمادآنلاین| پس از اینکه آمازون از اکران فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» ساخته وودی آلن خودداری کرد، اکنون ایتالیا اعلام کرده پاییز امسال این فیلم را به نمایش درمی‌آورد.

آمازون چندی پیش تصمیم گرفت این فیلم را در قفسه‌ها نگه دارد و روابط کاری‌اش را با کارگردان کهنه‌کار قطع کند و به همین دلیل این کمدی رمانتیک که با بازی تیموتی شالامه، ال فانینگ، سلنا گومز و جود لاو ساخته شده امکان نمایش پیدا نکرد. اکنون از طریق یک واسطه این فیلم در ایتالیا دیده خواهد شد.

کمپانی «لاکی رِد» ایتالیا اعلام کرده این فیلم از 3 اکتبر 2019 در سینماها اکران خواهد شد. انتظار می‌رود این فیلم در سپتامبر در جشنواره فیلم ونیز نیز به نمایش درآید.

این کمپانی فیلم پیشین آلن با عنوان «چرخ شگفت» را که با بازی کیت وینسلت ساخته شده بود سال 2017 در ایتالیا اکران کرده بود.

«هیچ چیز دیگر» این کارگردان در سال 2003 فیلم افتتاحیه جشنواره ونیز در لیدو بود.

ماجرای «یک روز بارانی در نیویورک» بر رابطه دو جوان که برای تعطیلات وارد نیویورک می‌شوند متمرکز است. این فیلم سال 2018 کامل شد.

تابستانی که گذشت آمازون چهار قرارداد از پیش امضا شده‌اش با وودی آلن را به دنبال جنجالی که بر اثر ادعای دخترخوانده این کارگردان مبنی بر آزار جنسی از سوی پدرخوانده‌اش در دوران کودکی مطرح شده بود، لغو کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها