کد خبر: 291742
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۳:۳۴:۰۰
| |

توقف کامل پروژه تنگ تکاب + سند

پروژه گردشگری تنگ تکاب به دستور دادستان به طور کامل متوقف شد.

توقف کامل پروژه تنگ تکاب + سند
کد خبر: 291742
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۳:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پروژه گردشگری تنگ تکاب به دستور دادستان به طور کامل متوقف شد. شبکه محیط زیستی سمن‌های استان خوزستان مدعی است با این دستور پروژه برای همیشه متوقف خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پس از اینکه شبکه انجمن‌های محیط زیست خوزستان شکوائیه خود را در رابطه با واگذاری و آغاز طرح مجتمع تفریحی و ویلاسازی غیرمجاز در منطقه حفاظت شده خائیز «تنگ تکاب» در بهبهان به دادگاه ارائه کردند، ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهبهان پیرو نامه شماره 66/98 مورخ 1398.01.31 دستور به تخریب دکه‌های نصب شده خائیز را صادر و مستحدثات غیرقانونی تخریب شد.

وکیل مدافع شبکه تشکل‌های محیط‌ زیستی استان خوزستان در این‌باره گفته بود: قاضی ویژه این پرونده (دادیار زیرمجموعه حقوق عامه) این نامه را به دادستان کل کشور ارسال کرده و این پروژه به طور کامل متوقف خواهد شد.

ظهر امروز نامه‌ای بژ دریافت شد که در این نامه عنوان شده بود که پروژه تنگ تکاب به طور کامل متوقف شده است.

پیش از این عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اجرای «طرح گردشگری تنگ تکاب» در «منطقه حفاظت شده خائیز» موافقت کرده بود و همچنین احمد لاهیجان زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان تاکید کرده بود که طرح گردشگری «تنگه تکاب» در منطقه حفاظت شده خائیز غیرقانونی نیست و مجوز ساخت آن مرداد ماه سال گذشته از سوی سازمان حفاظت محیط زیست صادر شده است.

پروژه تنگه تکاب

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها