کد خبر: 292441
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۰ ۱۱:۴۰:۰۰
| |

بازگشت کابوس محاکمه برای ترامپ

جنجال‌سازی‌های اخیر ترامپ در منطقه خاورمیانه ظاهراً تاثیری در عزم دموکرات‌ها برای ادامه فشار تا محاکمه او نداشته است.

بازگشت کابوس محاکمه برای ترامپ
کد خبر: 292441
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۰ ۱۱:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جنجال‌سازی‌های اخیر ترامپ در منطقه خاورمیانه هم ظاهراً تاثیری در عزم دموکرات‌ها برای ادامه فشار تا محاکمه او نداشته است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، روزنامه العربی الجدید در شماره امروز (جمعه) خود اعلام کرد: با وجود گذشت دو سال و نیم از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، دموکرات‌ها قصدی برای دست کشیدن از پیگیری مسائل مربوط به آن ندارند و تحقیقات مربوط به دخالت روسیه در آن همچنان ادامه دارد.

به نوشته این روزنامه عربی، اتهام وزیر دادگستری آمریکا به بی‌احترامی به کنگره از یک سو و فراخوانی فرزند ارشد ترامپ برای اعطای توضیحات، در راستای این اقدامات قرار دارد.

العربی الجدید به نقل از نیویورک تایمز نوشت: یکی از گزینه‌های دموکرات‌ها انداختن توپ به زمین قوه قضاییه آمریکا برای محاکمه شماری از مسئولان عالی‌رتبه دولت ترامپ است تا سناریوی رسوایی «واترگیت» اینجا نیز تکرار شود.

این در حالی است که روزنامه مصری «الدستور» نیز در گزارشی، به نقل از نانسی پلوسی، نوشت ایالات متحده دچار بحران قانون اساسی شده است.

به گفته پلوسی تصمیم ترامپ و دولتش در نادیده گرفتن سوگند خود باعث شده کشور دچار بحران قانون اساسی شود؛ وحشتناک است که دولت خود مانعی در برابر صیانت از انتخابات و دستیابی ملت آمریکا به حقوق خویش شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها