کد خبر: 294240
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۰۹:۵۷:۱۷
| |

مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران:

هنوز جایگزینی برای مرکز دفع پسماند آرادکوه معرفی نشده است

کیومرث کلانتری، مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن اشاره به اینکه محیط زیست آماده همکاری با شهرداری تهران برای انتقال مرکز دفع پسماند آراد کوه است، عنوان کرد: شهرداری تهران هنوز اقدامی در این زمینه انجام نداده و مکانی را جهت جایگزینی به ما معرفی نکرده است.

هنوز جایگزینی برای مرکز دفع پسماند آرادکوه معرفی نشده است
کد خبر: 294240
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۰۹:۵۷:۱۷

اعتمادآنلاین| کیومرث کلانتری، مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: حدود 28 کانون آلاینده در شهرستان‌های استان تهران از جمله رباط کریم و اسلامشهر شناسایی شده است که سبب ایجاد بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام (ره) می‌شود. در حال حاضر نیز 25 کانون آلاینده به طور کامل رفع آلایندگی کرده‌اند و سه مورد از آن‌ها از جمله مرکز دفع پسماند آرادکوه، فاضلاب شهری اسلامشهر و واوان و یک مجتمع دامپروری همچنان مشکلات زیست محیطی دارند.

وی با بیان اینکه روزانه 8000 تن پسماند به مرکز دفع پسماند آرادکوه منتقل می‌شود، تصریح کرد: این مرکز دفع پسماند با وضعیت فعلی خود مورد تایید محیط زیست نیست و باید جابه‌جا شود ولی پیش از جابجایی باید جایگزینی برای آن انتخاب شود.

کلانتری در پایان با اشاره به اینکه محیط زیست به شهرداری تهران اعلام کرده که آماده همکاری برای مکان‌یابی و مدیریت اصولی پسماندها است، گفت: شهرداری تهران هنوز اقدامی در این جهت انجام نداده و مکان جدیدی به ما به عنوان مکان جایگزین برای آرادکوه معرفی نکرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها