سردار کمالی از اظهارنظر برخی مسئولان درباره سربازی انتقاد کرد

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد که هرگونه تصمیم‌گیری درباره سربازی تنها از طریق ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا انجام می‌شود.

سردار کمالی از اظهارنظر برخی مسئولان درباره سربازی انتقاد کرد
کد خبر: 294740
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۷ ۱۲:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سردار موسی کمالی رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار اخباری در مورد سربازی از سوی برخی مسئولان غیرمرتبط گفت: همانطوری که بارها ذکر شده مساله سربازی و تصمیم گیری در مورد آن مربوط به ستادکل نیروهای مسلح است و هر تصمیمی که در مورد سربازی باشد با هماهنگی ستادکل نیروهای مسلح انجام می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا هرگونه اطلاع رسانی در مورد طول مدت سربازی، تسهیلات، کسر خدمت و ... از سوی ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام می شود و آنچه که از سوی دیگر افراد و مسئولان مطرح شود تا زمانی که به تایید ستادکل نیروهای مسلح نرسیده است، صرفا ایده و پیشنهاد خود این افراد است و قابلت اجرایی ندارد.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به انتشار اخباری در مورد ارائه تسهیلات سربازی به سمن ها و ... گفت: در مورد سربازی جوانان فعال در تشکل ها و سمن ها پیشنهاداتی مطرح شده که این پیشنهادات در حال بررسی است و معلوم نیست که در نهایت اجرایی بشود یا نشود، اما اینجور خبرها باعث می شود تا جوانان ها در برنامه ریزی خود دچار اشتباه شده و خودشان دچار مشکل شوند.


وی با بیان اینکه در حال حاضر تسهیلات سربازی به فعالان سمن ها و تشکل ها ارائه نشده است، گفت: اگر تصمیم گیری در این زمینه انجام شود، موضوع از طریق ستادکل نیروهای مسلح اعلام خواهد شد.


کمالی از مشمولان سربازی و خانواده ها خواست که اخبار سربازی را از مسئولان ستادکل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا پیگیری کنند و با اتکا به خبرهای دیگر افراد که صرفا جنبه پیشنهادی دارد، وضعیت سربازی خود را به تاخیر نیندازند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها