کد خبر: 294801
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۷ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

در قسمت بیست‌‌وششم «سلول گفت‌وگو» ببینید:

از قطع همکاری با توفیق تا قلم زدن در گل‌آقا در گفت‌وگوی «اعتمادآنلاین» با بهمن رضایی

بهمن رضایی از نسل اول کارتونیست‌های ایران است. او هم‌نسل کامبیز درم‌بخش، غلامعلی لطیفی و محسن دولو است. او تاریخ زنده کاریکاتور است. او شاهد و ناظر بیشتر اتفاق‌هایی بوده که در زمینه کارتون و کاریکاتور در ایران رخ داده است؛ از مجله توفیق گرفته تا گل‌آقا. او هماهنگ با تحولات زمانه خود حرکت کرده و در این مسیر پرپیچ‌وخم، شیوه‌های نویی را آزموده است.

حجم ویدیو: 58.12M | مدت زمان ویدیو: 00:19:07 دانلود ویدیو
کد خبر: 294801
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۷ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بهمن رضایی از نسل اول کارتونیست‌های ایران است. او هم‌نسل کامبیز درم‌بخش، غلامعلی لطیفی و محسن دولو است. او تاریخ زنده کاریکاتور است. او شاهد و ناظر بیشتر اتفاق‌هایی بوده که در زمینه کارتون و کاریکاتور در ایران رخ داده است؛ از مجله توفیق گرفته تا گل‌آقا. او هماهنگ با تحولات زمانه خود حرکت کرده و در این مسیر پرپیچ‌وخم، شیوه‌های نویی را آزموده است.

بهمن رضایی در مقطعی از کارهایش به مینیاتور نزدیک شد، چیزی بین کارتون و مینیاتور. شیوه‌ای که در مقطعی توسط چند کارتونیست ایرانی آزموده شد، اما شیوه بهمن رضایی مختص خودش بود. یکی از امتیازهایی که هنرمند می‌تواند به دست آورد رسیدن به سبک بصری شخصی است. بی‌شک بهمن رضایی یکی از صاحب‌سبک‌ترین کارتونیست‌های ایران به شمار می‌رود. این افتخار نصیب بروبچه‌های اعتمادآنلاین شد تا بتوانیم در خدمت این استاد بزرگ کارتون و کاریکاتور ایران باشیم. گفت‌وگوی ما را با تاریخ زنده کاریکاتور ایران ببینید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها