کد خبر: 305082
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۴:۲۱:۰۴
| |

الحوثی:

جنایت‌ سعودی‌ها باعث شکسته شدن اراده ملت یمن نمی‌شود

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی تأکید کرد: جنایت‌های مداوم ائتلاف متجاوز سعودی هرگز باعث شکسته شدن اراده ملت یمن نخواهد شد.

جنایت‌ سعودی‌ها باعث شکسته شدن اراده ملت یمن نمی‌شود
کد خبر: 305082
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۴:۲۱:۰۴

اعتمادآنلاین| «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در واکنش به جنایت اخیر ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان و امارات علیه ملت بی‌گناه یمن و کودکان گفت: جنایت‌های مداوم ائتلاف متجاوز سعودی هرگز اراده ملت یمن را نخواهد شکست و این ملت در پایداری مصمم است.

او ابراز امیدواری کرد که جنایت‌ها در مردم تأثیر بگذارد و باعث افزایش احساس مسئولیت و توجه به جبهه‌های جنگ به اشکال گوناگون شود.

رهبر انصارالله در ادامه تاکید کرد: امروز بدترین کارنامه جنایتکارانه در جهان متعلق به ائتلاف متجاوز و در رأس آن عربستان و امارات است.

الحوثی در ادامه به بازماندگان کشته‌شدگان حملات اخیر ائتلاف متجاوز عربی تسلیت گفت.

سازمان ملل پیشنهاد معالجه زخمی‌های یمن توسط کشور‌های دیگر را نپذیرفت

از سوی دیگر، محمد عبد السلام، سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده انصارالله نیز سازمان ملل را به مانع تراشی در مسیر تلاش‌ها برای مداوای مجروحان جنایات ائتلاف عربی در صنعاء متهم کرد.

او گفت که کشورهای متعددی پیشنهاد معالجه زخمی‌های جنگ علیه یمن را مطرح کرده‌اند، اما سازمان ملل این پیشنهادها را نپذیرفت.

سخنگوی انصارالله در ادامه گفت: سازمان ملل با این ادعا که تمامی امور لازم را انجام می‌دهد و دیگر نیازی به هیچگونه کمکی نیست، در مسیر تلاش‌های بین‌المللی برای کمک رسانی به مجروحان و افراد ناتوان مانع‌تراشی می‌کند.

او ادامه داد: تراژدی بزرگی در نتیجه تجاوز و محاصره و حملات مداوم علیه غیرنظامیان به وجود آمده است و افراد زیادی در نتیجه همین عوامل مجروح، ناتوان، و بیمار شده‌اند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها