کد خبر: 306064
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۰۷:۴۳:۵۸
| |

یک نماینده سابق مجلس:

اختلاف‌نظرها باید کنار گذاشته شود

یک نماینده سابق مجلس، بر حفظ وحدت ملی و کنار گذاشتن اختلاف‌نظرها برای حفظ منافع ملی، تاکید کرد.

اختلاف‌نظرها باید کنار گذاشته شود
کد خبر: 306064
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۰۷:۴۳:۵۸

اعتمادآنلاین| غلامرضا اسدالهی، در ارتباط با ضرورت حفظ منافع ملی اظهار کرد: حفظ منافع ملی همیشه در اولویت است؛ اما در این شرایط که از سوی قدرت‌های خارجی تحت فشار هستیم و از سوی دیگر مردم فشار اقتصادی را تحمل می‌کنند، موضوع منافع ملی اهمیت بیش‌تری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی خیلی از اختلاف نظرها باید کنار گذاشته شود و همه در راستای منافع ملی ید واحدی شوند تا مشکلات را برطرف کنند. اگر وحدت و اتحاد خودمان را حفظ کنیم، می‌توانیم خیلی از مشکلات پیرامونمان را حل کنیم.

اسدالهی گفت: با در اولویت قرار دادن منافع ملی، خیلی از ظرفیت‌ها که در حالت عادی از دست می‌روند، فعال می‌شود. به طور مثال همکاری دو جناح سیاسی باهم که در شرایط عادی رقابت دارند، در شرایط فعلی حافظ منافع ملی است.

وی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین کشور نیز بر همین موضوع بوده است که در شرایط فعلی همه باید اختلافات را کنار بگذارند.

این نماینده اسبق مجلس با اشاره به گفت‌وگوهای صورت گرفته میان چهره‌های سیاسی از جناح‌های مختلف بر سر حفظ منافع ملی اظهار کرد: گفت وگوهای ملی و جناح‌ها که در برخی مقاطع نیز شاهدش بودیم خیلی می‌تواند در تلطیف امور تأثیر گذار بوده و خیلی از مشکلات را کم کند.

این فعال سیاسی در پایان گفت: افراط باعث می‌شود از حفظ منافع ملی غافل شویم و این غفلت هزینه‌های ما در اداره کشور را بالا می‌برد. گفت‌وگوی جناح‌ها می‌تواند در وحدت، هم‌افزایی ملی و افزایش منافع ملی تأثیر گذار باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها