کد خبر: 306151
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

ضرغامی؛ از تسخیر لانه جاسوسی تا بازنشستگی از صداوسیما

فهرست بازنشستگان جدید سازمان صداوسیما در حالی به‌ تازگی در سایت اداره کل بازنشستگی این سازمان منتشر شد که در بین اسامی، نام عزت‌الله ضرغامی رئیس اسبق این سازمان هم به چشم می‌خورد.

حجم ویدیو: 2.09M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو
کد خبر: 306151
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۱۷:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق صداوسیما ، از این سازمان بازنشسته شد. او هم‌اکنون به عنوان عضو شورای‌ عالی فضای مجازی فعالیت می‌کند.

بیشتر افراد، ضرغامی را با ریاستش در صداوسیما می‌شناسند، اما او فعالیت‌های خود را از سال 61 در سپاه پاسداران آغاز کرد.

او در اوایل انقلاب عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام بود که در تسخیر لانه جاسوسی شرکت داشت و در سال 93 نشان افتخار جهادگر عرصه فرهنگ و هنر را دریافت کرد.

ضرغامی از سال 71 تا 72 معاون وزیر فرهنگ و ارشاد در امور مجلس و از سال 74 تا 76 معاون امور سینمایی وزیر فرهنگ بود. پس از آن در دولت اصلاحات تا سال 79 معاون وزیر دفاع در امور مجلس بود.

ضرغامی از سال 79 تا 83 در دوره ریاست علی لاریجانی بر سازمان صداوسیما، معاون امور مجلس و استان‌های این سازمان بود. او در سال 83 به عنوان رئیس سازمان صداوسیما انتخاب شد و تا سال 93 هم در این جایگاه باقی ماند.

اتحادیه اروپا در چهارم فروردین 91، 17 مقام ایرانی از جمله عزت‌الله ضرغامی را به دلیل نقض حقوق شهروندان ایرانی از ورود به کشورهای این اتحادیه محروم کرد.

ضرغامی، به ‌عنوان یکی از اعضای شورای‌ عالی فضای مجازی، در بهمن 1397 گلایه‌هایی علیه سخنان رئیس‌جمهوری، در مورد فیلترینگ فضای مجازی ، مطرح کرد که با واکنش حسن روحانی رو‌به‌رو شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها