دومینوی استعفاهای دفتر موسیقی ادامه دارد

بدنبال استعفای علی ترابی از سمت مدیریت کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ، سحر طاعتی مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی هم از سمت خود استعفا داد.

دومینوی استعفاهای دفتر موسیقی ادامه دارد
کد خبر: 306165
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ۱۰:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در پی استعفای علی ترابی از سمت مدیریت کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، روز گذشته شهرام صارمی که چندی قبل از سوی علی ترابی بعنوان مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر انتخاب شده بود در حمایت از اتخاذ موضع مخالف علی ترابی نسبت به اجرایی شدن قانون واریز ده درصد از درآمد کنسرت ها به خزانه دولت از سمت خود استعفا کرد.


امروز هم سحر طاعتی مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی که بتازگی از سوی علی ترابی به این سمت منصوب شده بود استعفای خود را تحویل مدیر جدید دفتر موسیقی داد و از سمت خود کناره گیری کرد. سحر طاعتی که از روزنامه نگاران با سابقه حوزه موسیقی است تاکنون سابقه سه دوره مدیریت روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر و چهار دوره مدیریت روابط عمومی جشنواره موسیقی جوان و تصدی سمت مدیریت روابط عمومی انجمن موسیقی به مدت چهار سال را در پرونده کاری خود داراست.


سحر طاعتی، ضمن اعلام خبر استعفا از مدیریت روابط عمومی دفتر موسیقی اعلام کرد از مدیریت روابط عمومی جشنواره موسیقی نواحی هم کناره گیری کرده است.


شامگاه دوشنبه پس از استعفای علی ترابی از سمت مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد الهیاری فومنی را به سمت مدیر کل دفتر موسیقی منصوب کرد. در پی این انتصاب صبح سه شنبه شهرام صارمی مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در حمایت از استعفای علی ترابی با انتشار نامه ای از سمت خود کناره گیری کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها