تمرین، بدنسازی و استخر برنامه تمرینی شاگردان ایگور

مردان والیبال ایران بعد از استراحتی کوتاه در هتل وادا محل اقامت تیم ملی در شهر جیانگمن، راهی استادیوم مرکزی این شهر شدند.

تمرین، بدنسازی و استخر برنامه تمرینی شاگردان ایگور
کد خبر: 307652
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۶ ۱۵:۰۳:۳۶

اعتمادآنلاین| ‌ نخستین تمرین تیم ملی والیبال ساعاتی پس از حضور در شهر جیانگمِنکشور چین برگزار شد. طبق پیش بینی قبلی کادر فنی تیم ملی از ساعت 17 به وقت محلی برنامه‌های آمادگی خود را در سالن تمرین استادیوم مرکزی شهر دنبال کرد.

ابتدا بازیکنان زیر نظر کولاکوویچ و دستیارانش به گرم کردن و انجام حرکات کششی پرداختند. سپس کار با توپ در دستور کار قرار گرفت و تمرینات معمول آشنایی با توپ انجام شد.

کولاکوویچ، پیمان اکبری و سعید رضایی به دقت بازیکنان را زیر نظر داشتند و در ادامه از آنها می‌خواستند تمرینات سرویس و دریافت را با تمرکز بالا دنبال کنند. انگیزه بالای جوان‌ترها در کنار تجربه بازیکنان شناخته شده والیبال تمرین با کیفیتی را پدید آورده بود.

سیامک افروزی دکتر فیزیوتراپ تیم نیز به درمان مصدومیت‌های جزئی و بعضاً کهنه بازیکنان می‌پرداخت.

پس از حدود یک ساعت کار با توپ، بازیکنان به سالن بدنسازی هدایت شدند. روحیه بالای ملی‌پوشان موجب شده بود با وجود خستگی سفر 14 ساعته از تهران تا جیانگمِن، همه تمرین با نشاطی را پشت سر بگذارند.

در نهایت پس از حدود دو ساعت کار با توپ و وزنه، با هماهنگی سرپرست تیم مردان والیبال ایران برای ریکاوری به استخر رفتند.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار از لیگ ملت‌های 2019 روز جمعه 10 خرداد 1398 از ساعت 12:30 به وقت تهران، مقابل تیم ملی ایتالیا قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها