کد خبر: 308095
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۰۸:۴۱:۰۰
| |

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد:

بازاریابی تلفنی برای جذب حامی ایتام زیاد شده است/ مردم اعتماد نکنند

علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اخیرا بازاریابی تلفنی برای جذب حامی ایتام زیاد شده که مردم نباید به آن‌ها اعتماد کنند. این کلاهبرداری‌ها هر چه قدر هم کم باشد، چون به نام ایتام است صحیح نیست. 

بازاریابی تلفنی برای جذب حامی ایتام زیاد شده است/ مردم اعتماد نکنند
کد خبر: 308095
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۰۸:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره مرجع اعطای مجوز به موسسات خیریه گفت: کمیته امداد مرجع اعصای مجوز به موسسات خیریه نیست و کمیته امداد فقط به مراکز نیکوکاری مجوز می‌دهد.

وی در ادامه درباره اقدامت سودجویان در این زمینه گفت: مردم باید به موسسه رسمی و مجوز دار و تحت نظارت مراجعه کنند.

وی در ادامه درباره کلاهبرداری در این حوزه گفت: اخیرا بازاریابی تلفنی برای جذب حامی ایتام زیاد شده که مردم نباید به آن‌ها اعتماد کنند. این کلاهبرداری‌ها هر چه قدر هم کم باشد، چون به نام ایتام است صحیح نیست.

وی در ادامه بیان کرد: تاکنون 2 هزار موسسه از کمیته امداد مجوز گرفته اند که برخی از آن‌ها هم اکنون تبدیل به شبکه شده اند. 90 درصد این مراکز نیکوکاری مسجد محور و محله محور هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: به جز مراکز نیکوکاری برای موسسات دیگری مجوز صادر نمی‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: 2 هزار مرکز نیکوکاری از کمیته امداد تاکنون مجوز گرفته اند بعضی‌ از این مراکز نیکوکاری تبدیل به شبکه شدند. تائیده این مراکز نیکوکاری از طرف ماست 90 درصد آن‌ها مسجد محور هستند. به جز مراکز نیکوکاری برای مراکز دیگری مجوز صادر نمی‌کنیم.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها