کد خبر: 308297
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۱۴:۱۰:۰۰
| |

ماجراجویی توریست جوان در محدوده نگهداری خرس‌ها + ویدئو

توریست جوانی که برای ماجراجویی وارد محدوده نگهداری خرس‌ها شده بود، چیزی نمانده بود در اثر حمله ناگهانی یک خرس جانش را از دست دهد.

ماجراجویی توریست جوان در محدوده نگهداری خرس‌ها + ویدئو
کد خبر: 308297
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۸ ۱۴:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| توریست جوانی که برای ماجراجویی وارد محدوده نگهداری خرس‌ها شده بود، چیزی نمانده بود جانش را از دست دهد. این مرد در حالی که قصد داشت به این خرس قهوه‌ای نزدیک شود، ناگهان مورد حمله این حیوان قرار گرفت.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی که احتمالاً دوست این مرد جوان است و با تلفن همراه تهیه شده، لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود که مرد جوان در حالی که متوجه خطری که جانش را تهدید می‌کند، نیست، تلاش می‌کند خود را به این خرس نزدیک کند. او سپس روی زمین نشسته و در حالی که دست خود را به سمت خرس دراز می‌کند، در تلاش است تا خرس را آرام کند. در همین لحظه ناگهان خرس به سمت این توریست حمله‌ور می‌شود و او به همراه شخصی که در حال فیلمبرداری از این صحنه است پا به فرار می‌گذارد. خوشبختانه آن‌ها توانستند پیش از رسیدن خرس سوار خودرو شوند و از مهلکه جان سالم به‌در ببرند.

هنوز هویت این توریست اعلام نشده است. این دو توریست وارد محدوده‌ای شده بودند که مسئولان محلی نسبت به غذا دادن به خرس‌ها یا تهیه عکس با آن‌ها در آن محدوده هشدار داده بودند. یکی از افراد محلی در این باره گفت: «چند بار باید از گردشگران خواسته شود که حین حضور در این منطقه از خودرو‌های خود خارج نشوند. هیچ قانونی برای افراد احمق کارساز نیست!»

این اتفاق در یک محدوده نگهداری خرس‌های قهوه‌ای در شرق روسیه رخ داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها