کد خبر: 309308
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ۰۹:۲۹:۵۶
| |

سوال روزنامه کیهان از محمدرضا خاتمی:

اگر در انتخابات 88 تقلب شده چرا برادر شما مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کند؟

روزنامه کیهان در یادداشتی خطاب به محمدرضا خاتمی نوشت: اگر ادعای تقلب درست بود چرا مردم هر بار در انتخابات‌های پس از سال 88 با شکوه هرچه تمام‌تر و با اعتماد به نظام خود در انتخابات شرکت کرده‌اند؟ اگر ادعای تقلب درست بود چرا برادر ایشان هر بار با ارائه لیست انتخاباتی عملا با تأیید خود مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کند؟

اگر در انتخابات 88 تقلب شده چرا برادر شما مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کند؟
کد خبر: 309308
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ۰۹:۲۹:۵۶

اعتمادآنلاین| کیهان در باره حواشی جلسه دادگاه محمدرضا خاتمی که بدنبال ادعای 8 میلیون تقلب در انتخابات 88 در دادگاه محاکمه می شود، نوشت: جا دارد جناب محمدرضا خاتمی پاسخ دهند که اگر ادعای تقلب درست بود چرا مردم هر بار در انتخابات‌های پس از سال 88 با شکوه هرچه تمام‌تر و با اعتماد به نظام خود در انتخابات شرکت کرده‌اند؟ اگر ادعای تقلب درست بود چرا برادر ایشان هر بار با ارائه لیست انتخاباتی عملا با تأیید خود مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کند؟


مردم یک سؤال دیگر نیز دارند و آن اینکه افرادی که با حمایت و تأیید این مدعیان و به قول خودشان بدون تقلب! کرسی‌های مسئولیت را برعهده گرفته‌اند چه در کارنامه خود دارند و آیا حالا که موقع پاسخ به عملکرد اصلاح‌طلبان در رای آوردن این افراد و مطالبه و بازخواست مردم رسیده است ادعای بی‌پایه تقلب در انتخابات 10 سال قبل نوعی رد گم‌کنی و غبارآلود کردن فضا نیست؟!


ذکر این نکته نیز ضروریست که دستگاه قضا وظیفه دارد با برخورد قاطع با این مدعیان که گویا از چشم‌پوشی بر عملکرد و مواضع نادرستشان عبرت کافی نگرفته و همچنان سوءاستفاده می‌کنند، وظیفه خود در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را به‌طور کامل ایفا نماید.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها