داورزنی:

انتظاری جز انتخاب فاطمه هاشمی نداشتم

معاون وزیر ورزش گفت: سعی خواهیم کرد از محل 27 صدم درصد ارزش افزوده سهمی را برای هیات‌های استانی فدراسیون ورزش پیوند اعضا در نظر بگیریم.

انتظاری جز انتخاب فاطمه هاشمی نداشتم
کد خبر: 310637
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۸ ۱۰:۳۲:۳۸

اعتمادآنلاین| ‌ محمدرضا داورزنی پس از برگزاری انتخابات فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص گفت: این فدراسیون یکی از آثار مرحوم هاشمی رفسنجانی است که به یادگار مانده و کار در این فدراسیون سخت است و شرایط خاص خود را دارد.


وی افزود: ورزشکاران پیوند اعضا خود را تمام شده می‌دانند اما با ورزش امید به زندگی افزایش می‌یابد و باعث احساس نشاط می‌شود.


معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: اگر امید به زندگی در بین ورزشکاران پیوند اعضا تقویت می‌شود به خاطر تلاش رئیس فدراسیون و هیات‌های استانی است که دغدغه و وقت خود را صرف این قشر می‌کنند.

داورزنی اضافه کرد: وزارت ورزش سال گذشته امکان استفاده از محل ارزش افزوده برای کمک به فدراسیون‌ها را نداشت، اما امسال سعی خواهیم کرد از محل 27 صدم درصد ارزش افزوده سهمی را برای هیات استانی در نظر بگیریم.

وی در پایان افزود: من انتظاری جز انتخاب دوباره فاطمه هاشمی در راس فدراسیون ورزش بیماری‌های خاص نداشتم. وی مدت 14 سال است که برای این فدراسیون زحمات زیادی کشیده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها