تاثیر میزبانی لیگ ملت‌های والیبال بر ارومیه

با توجه به میزبانی شهر ارومیه از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال 2019 و احتمال حضور رئیس فدراسیون جهانی در شهر عشاق والیبال، باید میزبانی شایسته‌ای از تیم‌های قدرتمند جهان انجام گیرد.

تاثیر میزبانی لیگ ملت‌های والیبال بر ارومیه
کد خبر: 311368
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۰ ۱۲:۱۷:۳۰

اعتمادآنلاین| ‌ هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال 2019 در حالی قرار است از 24 تا 26 خرداد به میزبانی شهر ارومیه برگزار شود که این شهر برای نخستین بار است از یک رویداد مهم بین‌المللی والیبالی در این سطح میزبانی می‌کند.

ارومیه در حالی میزبان یک هفته از لیگ ملت‌های والیبال شده است که هواداران والیبال در این شهر داعیه پایتخت والیبال آسیا و شهر عشاق والیبال را با خود یدک می‌کشند و سال‌ها منتظر میزبانی از تیم‌های تراز اول جهان بودند. همچنین گویا همه چیز برای فوران هیجانات در این شهر فراهم است، چرا که در این هفته تیم‌های قدرتمند لهستان، روسیه و کانادا به ارومیه خواهند آمد تا با توجه به حضور قدرت‌های والیبال جهان شاهد سه روز کاملاً والیبالی در ارومیه باشیم.

علاوه بر این قرار است برای نخستین بار آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی والیبال به ایران بیاید و در دیدار برابر لهستان حاضر شود. بنابراین میزبانی شایسته و حضور پرشور هواداران می‌تواند نام ارومیه در عرصه والیبال را جهانی کند چرا که تخمین زده شده است در حدود یک میلیارد نفر این هفته از رقابت‌ها را تماشا خواهند کرد.

از این رو مسئولان شهر ارومیه باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که از عهده این میزبانی برآیند تا بتوانند مجوز اخذ میزبانی‌های دیگر بین‌المللی در سال‌های بعد را نیز کسب کنند، البته نباید از یاد برد که در سال‌های اخیر ارومیه میزبان رقابت‌های دانش آموزان آسیا و AVC CUP آسیا بوده و در هر دو رویداد به خوبی از عهده میزبانی برآمده است.

در همین خصوص مسئولان زیبا سازی شهرداری ارومیه با نصب تلویزیون‌های بزرگ عمومی در سه نقطه از شهر امکان تماشای مسابقات را به صورت زنده و عمومی فراهم کنند. این تلویزیون‌های شهری قرار است در پارک تخم مرغی، پارک ساعت و آمفی تئاتر روباز پارک ائللرباغی نصب گردد.

مراحل آماده سازی محوطه سالن غدیر از جمله پیاده روسازی، جدول گذاری و آسفالت نیز در حال انجام است. همچنین اقدامات بابت تعمیر موتورخانه، شماره گذاری و تعویض صندلی‌های شکسته و صرفه‌جویی زیر زمین نیز انجام شده است.

در مورد نور ورزشگاه که بین 900 تا 950 در نوسان بود اقدامات صورت گرفته و به گفته مسئولان اکنون 2460 رسیده است و این در حالی است که حداقل قانونی نور باید 2000 باشد.

بلیت فروشی این بازی‌ها نیز به صورت اینترنتی که از ساعت 8 صبح 20 خرداد آغاز و تا زمان تکمیل شدن ظرفیت سالن غدیر ادامه خواهد داشت. قیمت بلیت نیز برای جایگاه معمولی 20 هزار تومان و برای بخش وی آی پی 30 تومان است. همچنین تعداد 800 صندلی برای بانوان در نظر گرفته شده است و بلیت برای بانوان 15 هزار تومان است.

بلیت فروشی اینترنتی نیز از طریق دو سایت WWW.URMIA.IR و WWW.SPORTCUB.URMIA.IR امکان پذیر است و برای هر کد ملی تنها یک بلیت صادر می‌شود.

با توجه به اینکه اولین بار است که بلیت فروشی اینترنتی برای حضور در سالن غدیر انجام می‌گیرد هواداران بایستی مراقب کلاهبرداری‌های اینترنتی نیز باشند.

و در آخر اینکه هواداران والیبال ارومیه که مطمئناً با حضور پرشورشان در سالن غدیر لرزه بر اندام لهستان، روسیه و کانادا خواهند انداخت باید با توجه به اهمیت چنین رویدادی بهترین میزبانی را انجام دهند تا نام والیبال ارومیه در سطح بین المللی نیز بر سر زبان‌ها بیفتد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها