کد خبر: 314445
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ۱۲:۵۱:۰۰
| |

سرکرده اصلی باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر در جیرفت دستگیر شد

حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از دستگیری یک قاچاقچی مسلح و شناسنامه‌دار مواد مخدر در جیرفت خبر داد و گفت: این متهم، اقدام به ترانزیت محموله‌های سنگین مواد مخدر در کشور می‌کرده است.

سرکرده اصلی باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر در جیرفت دستگیر شد
کد خبر: 314445
|
۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ۱۲:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از دستگیری یک قاچاقچی مسلح و شناسنامه‌دار مواد مخدر در جیرفت خبر داد و بیان کرد: پس از چندین ماه کار منسجم اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان جیرفت، مشخص شد یک باند قاچاق مواد مخدر محموله‌های سنگین مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور بارگیری و به استان‌های عمقی کشور ترانزیت می‌کند.

وی بیان کرد: بلافاصله دستورات قضائی لازم برای شناسایی و دستگیری اعضای مرتبط با این باند مسلح قاچاق مواد مخدر صادر شد و ماموران اداره اطلاعات موفق شدند، محل اختفای سرکرده اصلی این باند را شناسایی کنند.

دادستان جیرفت افزود: در یک عملیات اطلاعاتی غافلگیرانه، سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند بدون درگیری مسلحانه این شرور مسلح را به همراه یکی از همدستانش در محل مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری سلاح و مهمات، یک دستگاه خودروی پژو 206 و مقدار 300 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سلامی با بیان اینکه مقصد نهایی تمام محموله‌های مواد مخدر این باند مربوط به خارج از استان کرمان بوده است، بیان کرد: این شرور مسلح همچنین به اتهام قتل عمدی نیز تحت تعقیب قضائی قرار داشته است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها