حسینیان، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی:

ناامنی در خلیج‌فارس بهانه‌ای برای گرفتن امنیت آن است

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: مزدوران منطقه ای آمریکا با باز کردن پای سایر کشورها در خلیج فارس به بهانه ناامنی، می خواهند امنیت این آبراهه بین المللی را در آینده به دست بگیرند.

ناامنی در خلیج‌فارس بهانه‌ای برای گرفتن امنیت آن است
کد خبر: 316742
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۹ ۰۹:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| روح الله حسینیان، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: مزدوران منطقه ای آمریکا با باز کردن پای سایر کشورها در خلیج فارس به بهانه ناامنی، می خواهند امنیت این آبراهه بین المللی را در آینده به دست بگیرند.

او افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی مواضع سیاسی ایران مقابل زیاده خواهی آمریکا را مشخص کرده اند. تجربه نشان می دهد که آمریکایی ها نه قابل اعتماد و نه پایبند به تعهدات خود هستند.

وی افزود: آنها برای انجام مذاکره با ایران پیام می فرستند و از طرف دیگر پیمانی که به امضای روسای کشورهای اروپایی (برجام) امضا شده است را زیر پا می گذارند.


وی کارنامه و سابقه تاریخی آمریکا را مملو از خیانت دانست و خاطرنشان کرد: چه تضمینی وجود دارد که اگر باردیگر با آمریکا توافقی امضا شود همین رفتار را انجام ندهد؟ قطعاً همین کار را انجام می دهد همانطور که با خروج از پیمان آب و هوایی با دنیا این گونه رفتار کرد.


نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی درباره حمله به نفتکش ها و اتهام زنی بی اساس به ایران گفت: مشخص است که این اقدام کار خودشان است. با ناامن کردن خلیج فارس و بهانه تراشی می خواهند پای سایر کشورها را به خلیج فارس باز کنند. حمله به نفتکش ه

حسینیان تصریح کرد: مزدوران منطقه ای با چراغ سبز آمریکا و با ناامن جلوه دادن خلیج فارس، می خواهند امنیت این آبراهه بین المللی را برای آینده خودشان به دست بگیرند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها